Dræn i..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Orkide86

(Ved ikke om dette indlæg er rigtige sted)

Hej

For 4 uger siden tog jeg til ørelæge med min datter på knap 2 år. Og hun havde væske i venstre øre.  Vi sku så dyppe hende med saltvand i næsen..  jeg var så afsted med hende igen i torsdags.

Og hun ha stadig en del vand i venstre øre. Og en lille smugle i højre øre.

Så på torsdag skal hun have dræn i, ihvertfald i det venstre øre, og han regnede med hun os sku ha i højre.

Puha så nervøs jeg er ...  Bare tanken om at min lille pige skal i FULD NAKOSE

Puha puha.. Hvordan havde i det med det??

Tror jeg kommer til græde når de gir hende nakosen

Godt Natasjas far har taget fri til ta med os.

Knus Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

afrobabies

Mirjam123 skriver:

Hej

For 4 uger siden tog jeg til ørelæge med min datter på knap 2 år. Og hun havde væske i venstre øre.  Vi sku så dyppe hende med saltvand i næsen..  jeg var så afsted med hende igen i torsdags.

Så på torsdag skal hun have dræn i, ihvertfald i det venstre øre, og han regnede med hun os sku ha i højre.

Knus Mirjam

Jeg synes da ikke at det var fedt, at min datter skulle i fuld narkose for at få dræn i, men det er jo hurtigt overstået, og de ved hvad de laver

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Jeg har prøvet det med at de får dræn i adskillige gange. Jeg syntes også at det var ubehageligt den første gang, men man vænner sig til det. Det tager ikke 5 minutter, så er de færdige, og børnene vågner hurtigt. Mine har været kede af det når de er vågnet, men det er fordi de er så rundt på gulvet ovenpå narkosen. Men efter kort tid, så er de helt friske, og vi har aldrig oplevet at de har været kede af det i løbet af de næste dage eller haft ondt.

Vores ene datter har desværre haft dræn i så mange gange, og sprunget trommehinden så ofte, at der nu er kommet et hul, om ikke vil vokse sammen af sig selv. Så hun skal snart ind og have lukket hullet. Det er vist noget med at de fjerner noget af hendes hår, og tager noget hud/brusk derfra, som de så syr på trommehinden

Men held og lykke med det. Det bliver i glade for, når det er overstået

Anmeld

24. oktober 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mirjam123 skriver:

Hej

Knus Mirjam

Øv.

Vi var ved vagtlægen i går nat hvor lægen konstaterede (staves) også sagde at vores søn på 12 måneder har væske i begge øre Så vi skal til øre lægen imorgen.

Men det lyder underligt med saltvand i næsen Hvad har det med ørene og gøre????

Anmeld

25. oktober 2011

Orkide86

Aisha skriver:

Øv.

Vi var ved vagtlægen i går nat hvor lægen konstaterede (staves) også sagde at vores søn på 12 måneder har væske i begge øre Så vi skal til øre lægen imorgen.

Men det lyder underligt med saltvand i næsen Hvad har det med ørene og gøre????

Ved det faktisk ikke, men det var det han sagde jeg sku prøve.. men det havde så ikke hjulpet hende.. så nu skal hun ha dræn i.. Jeg er så nervøs, og har det så skidt med hun skalligges i fuld nakose.

Uh det lyder ikke godt Held og lykke med ørelæge.

Anmeld

25. oktober 2011

Orkide86

Mi skriver:

Jeg har prøvet det med at de får dræn i adskillige gange. Jeg syntes også at det var ubehageligt den første gang, men man vænner sig til det. Det tager ikke 5 minutter, så er de færdige, og børnene vågner hurtigt. Mine har været kede af det når de er vågnet, men det er fordi de er så rundt på gulvet ovenpå narkosen. Men efter kort tid, så er de helt friske, og vi har aldrig oplevet at de har været kede af det i løbet af de næste dage eller haft ondt.

Vores ene datter har desværre haft dræn i så mange gange, og sprunget trommehinden så ofte, at der nu er kommet et hul, om ikke vil vokse sammen af sig selv. Så hun skal snart ind og have lukket hullet. Det er vist noget med at de fjerner noget af hendes hår, og tager noget hud/brusk derfra, som de så syr på trommehinden

Men held og lykke med det. Det bliver i glade for, når det er overstået

Åh lyder ikke så godt Held og lykke med det..

Anmeld

26. oktober 2011

Orkide86

Puha så er det imorgen Natasja skal ha dræn i.. Kæft så nervøs jeg er..

Anmeld

26. oktober 2011

smokin

En grim oplevelse at ligge sit barn i narkose. Virkelig grim! Men når det er sagt, s den gevinst du får ud af at få dræn er meget større. Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.