liv 4 gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

trolden

Jeg er gravid nu for 4 gang, men syntes ikke rigtig at jeg har mærke liv endnu. jeg er 4 mdr henne her i slutningen af febuar, er det meget normalt at der gå sa lang tid denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Mikkelmusen

Tja jeg ved ikke hvor mange uger du så er, men jeg var 18/19 uger henne første gang og 18 denne gang... Nogle mærker det før, andre senere. Men har også betydning om moderkagen ligger foran eller bagved. Ligger den foran så vil det være sværere at mærke end hvis den ligger bagved.

Christina

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Jeg er i uge 20 og er ikke sikker på at jeg har mærket liv endnu som sådan.. Men har fået at vide i dag til scaning at min livmoder ligger foran og at det kan være grunden dertil..

Anmeld

5. februar 2009

trolden

tak for jeres svar, det trøser mig lidt at andre også har den på den måde, var ved at være lidt bange for at den var død..

Jeg skal til jordmor på tirsdag så der vil jeg jo få endelig svar

Anmeld

6. februar 2009

Heidi.

trolden skriver:

Jeg er gravid nu for 4 gang, men syntes ikke rigtig at jeg har mærke liv endnu. jeg er 4 mdr henne her i slutningen af febuar, er det meget normalt at der gå sa lang tid denne gang

Ja det er normalt.. 4 måneder er jo ikke særlig langt henne...Jeg mærkede ikke rigtig liv før 18-19 uge begge gange..

Anmeld

6. februar 2009

Mca<3

Heidi-Godsk skriver:

Ja det er normalt.. 4 måneder er jo ikke særlig langt henne...Jeg mærkede ikke rigtig liv før 18-19 uge begge gange..

Også mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.