Afføring på tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Mette M

Ja som overskriften lyder, vedrører mit spørgsmål afføring på tøjet.

Er der nogle som har et trick til at få det af tøjet. Min søn er næsten 8 uger og synes ikke det er til at få af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

LLN

Prøv at hæng det til tørre i sollys, det bleger det.

Anmeld

24. oktober 2011

Maja_4000

Det er heldigvis meget sjælendt at Caroline skider igennem :b Men jeg plejer at skylle tøjet så rent som muligt , og så komme opvaskemiddel på .. Hvis jeg ikke lige har til en maskine tøj lige dér ( eller det er midt om natten eller sådan noget :b ) kommer jeg tøjet i en pose indtil det skal vaskes .. Og her går det altid af

Anmeld

24. oktober 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Det er heldigvis meget sjælendt at Caroline skider igennem :b Men jeg plejer at skylle tøjet så rent som muligt , og så komme opvaskemiddel på .. Hvis jeg ikke lige har til en maskine tøj lige dér ( eller det er midt om natten eller sådan noget :b ) kommer jeg tøjet i en pose indtil det skal vaskes .. Og her går det altid af

Jeg gør det samme herhjemme og har altid kunnet få det af 

Anmeld

24. oktober 2011

Mette M

Maja_4000 skriver:

Okay, det tror jeg hellere jeg må prøve så..

Anmeld

24. oktober 2011

S.Maria

Læg det i blød med noget vanish...

Anmeld

24. oktober 2011

De3Guldklumper

Mette M skriver:

Er der nogle som har et trick til at få det af tøjet. Min søn er næsten 8 uger og synes ikke det er til at få af.

Det skal skylles godt og grundt op i KOLDT vand. Varmt vand binder og dermed er det sværer at få af

Derefter enten opvaskemiddel og lade det ligge lidt tid - eller vanish spray og når det er suget ind i tøjet plejer jeg lige at strøg lidt vaskepulver over inden jeg putter det  i maskinen

Anmeld

24. oktober 2011

maria_wlt

Mette M skriver:

Håndsæbe på med det samme og så lad den ligge lidt...  

Jeg har sjældent noget på mine ungers tøj..

Anmeld

24. oktober 2011

Jeia

Jeg skyllede tøjet og puttede ufarvet opvaskesæbe på Fik altid alt af

Anmeld

24. oktober 2011

Mette M

S.Maria skriver:

Læg det i blød med noget vanish...

Dette har jeg prøvet uden held

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.