Up-date: så skal jeg vist endelig vidne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Leneur

Det er desværre ikke overstået endnu. Idioten dukkede godt nok op men da han hellere vil bruge den advokat han havde under forældremyndighedssagen er det hele udskudt en lille måned endnu, fordi da dommeren forklarede det for mig, så er det en ret alvorlig sag for ham. Bare så meget øv og en hel masse bandeord.

Dommeren påpegede nu også at hvis han endnu en gang udeblev, så blev sagen afgjort uden ham og så skal han højst sandsynligt ind at brumme men hold op jeg synes det er at trække os rundt i manegen endnu en gang.

Jeg vil også sige tak til jer dejlige damer for jeres mange krydsede fingre, opbakning og kram det luner nu så dejligt i denne kolde tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

kimfrit

Sidder og tænker hvad det handler om, har ikke hørt noget om sagen og dit indlæg vagte interesse hehe

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Øv for dig

Anmeld

24. oktober 2011

Leneur

kimfrit skriver:

Sidder og tænker hvad det handler om, har ikke hørt noget om sagen og dit indlæg vagte interesse hehe

Også bare helt i orden. Min ekskæreste synes lige han ville bruge mit navn til at fuske sig til udstyr i byggebranchen for omkring 18-20 tusind EFTER jeg forlod ham for over 2 år siden. Så han skrev da bare lige en fuldmagt og underskrev den med mit navn. Det ville jeg selvsagt ikke finde mig i og jeg meldte ham derfor til politiet og her 2 år efter er vi jo kommet meget langt....

Anmeld

24. oktober 2011

kimfrit

Leneur skriver:

Også bare helt i orden. Min ekskæreste synes lige han ville bruge mit navn til at fuske sig til udstyr i byggebranchen for omkring 18-20 tusind EFTER jeg forlod ham for over 2 år siden. Så han skrev da bare lige en fuldmagt og underskrev den med mit navn. Det ville jeg selvsagt ikke finde mig i og jeg meldte ham derfor til politiet og her 2 år efter er vi jo kommet meget langt....

Øv.............................. sikke en nar røv!

Anmeld

24. oktober 2011

Leneur

kimfrit skriver:

Øv.............................. sikke en nar røv!

Tak, synes jeg jo også....

Anmeld

26. oktober 2011

Karo

Men så er der ingen vej undeom for han nu, og det er jo gode tegn. Så tyder det på at du kan gå julen imøde uden at have den sag hængende over hovedet.

Jeg håber at sagen får det rigtigt udfald

Anmeld

26. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej, hvor noget øv!

Anmeld

26. oktober 2011

M&F&C

Måske bare mig der ikke helt forstår..... Men hvis det er bevist, at det er ham der har svindlet og forfalsket din underskrift, så forstår jeg ikke hvorfor der ikke kan falde en dom?! Det koster sku da for alle parter at trække det ud...... Det må sku være mere end træls for dig!

Anmeld

26. oktober 2011

Leneur

Karo skriver:

Men så er der ingen vej undeom for han nu, og det er jo gode tegn. Så tyder det på at du kan gå julen imøde uden at have den sag hængende over hovedet.

Jeg håber at sagen får det rigtigt udfald

Ja også sådan jeg har det og heldigvis da, for synes det har varet længe nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.