Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor meget og hvor mange gange om dagen får jeres guldklumper grød og mos?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Storm er 6mdr. hans mad skema ser sådan her ud. mellem kl 5-6 flaske. mellem kl 8 -9 øllebrød . og mellem 17 og 18 grød med frugtmos. alt andet er flaske. men nu ville jeg føre ind at han os får grød om middagen og frugtmos om eftermiddagen.
Min er godt nok ikke mellem 1-3 år.. men hun får mos/grød 3 gange om dagen og rugbrød en gang.. og resten flaske.. hvilket ikke er meget
Normalen er morgen og aften plus frugtgrød en gang i mellem.. Men har stemt 3+ fordi der er nogle dage hvor hun får hirsegrød til morgen, fibergrød til middag og mos til aften plus lidt frugtgrød som mellemmåltid/snack.. Plus hun får yogurth et par gange om ugen Hun bliver 10 mdr lige om lidt.
Den lykkelige skriver: Min er godt nok ikke mellem 1-3 år.. men hun får mos/grød 3 gange om dagen og rugbrød en gang.. og resten flaske.. hvilket ikke er meget
Hov :Iden skulle ha ligget i 0-1 år
MelikkazMoar skriver: Hov :Iden skulle ha ligget i 0-1 år
Ha ha nå ja ok.. tænkte også "ja så kan det da ikke være meget mos"
Den lykkelige skriver: Ha ha nå ja ok.. tænkte også "ja så kan det da ikke være meget mos"
nej det jo helt rigtigt..
troede sørme også jeg havde lagt den rigtigt, men sådan er det jo med koncentrationen når prinsessen også skal være med
MelikkazMoar skriver: nej det jo helt rigtigt.. troede sørme også jeg havde lagt den rigtigt, men sådan er det jo med koncentrationen når prinsessen også skal være med
Hi hi ja kender det!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128