rense ører

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2009

Mormilla

Jeg renser efter hver bad Sidst han fik tjekket ørene, så de fine ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

charlottekri

min datter døjer nemlig meget med ørerne så derfor har jeg nemlig ladet dem være i lang tid!! hun var til ørelæge d. 16 januar og fik ørerne erklæret helt raske. Så var jeg til 1 års undersøgelse d. 30 og der var det ene øre dæleme rødt igen... Jeg hader når hun har mellemøresbetændelse (har haft det to gange, ikke så meget, men to gange for meget) for det resulterer i 3 dage med feber og derefter en ugen eller mere med en skabekrukke der åbenbart har fået for meget opmærksomhed i de tre dage he he

Anmeld

6. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Bastian skriver:

Ikke så tit, men plejer at tage dem med vaskekluden når de er i bad.

det samme her............. og hun er 2½ år nu.... max 1 gang om mdr tro jeg vi gør det med en vatpin af råd fra ørelægen så er det bedste i bade med en klud og uden alt for meget vand i ørne...

Anmeld

6. februar 2009

Drengenesmor

Min lille sveske får ikke renset ører....kun vasket dem med vaskeklude. Sidder der noget løst, så fjernes det selvfølgelig.....men hans ører er hans egne...... De store derimod....der bruger vi fejekosten....... også mellem tæerne......

Anmeld

6. februar 2009

H+S Skjolgborg.

man må godt tag forsigtigt med en baby vatpinden.
Ken kun lige den spis som man kan se på baby vatpinden og ikke hver gang dage efter bad....
Mere med en små våd klud med din finge forsigtigt ind i åbeningen mens man bader også nemmer og hurtiger af få af/væk..

Anmeld

15. februar 2009

Mamamischa

min datter har ekstremt MEGET ørevoks så hun får dem rensede hver dag dog ikke med vatpinde vi bruger en klud og i enkelte tilfælde babyvatpinde det fik vi af vide af sp vi skulle

Anmeld

15. februar 2009

Cris

Jeg tørrer hans ører hver gang efter hans bad med et styk toilet papir. Jeg ved ikke hvorfor, jeg har aldrig tænkt på det. Det er bare noget vi har lært derhjemme for min mor har gjord det altid med os, og så skulle vi gør det selv. Jeg tror, jeg var måske 16 eller 17, da jeg har prøvet en vatpine for det første gang!

Anmeld

15. februar 2009

KarinaIda

Endelig ikke rense ørene med en vatpind....

Jeg renser min datters ører når hun er i bad, så tager jeg det lige med en fugtig klud.... Men endelig ikke en vatpind....

Anmeld

15. februar 2009

Mamamischa

altså der sker intet ved at bruge vatpinde vi bruger det man ska bare ikke stikke dem ind i ørende det jo kun det yderste man bruger vatpindene til, både min læge og SP har sagt så længe man ikke stikker dem helt ind i ørene og min datter har ALDRIG haft noget med ørende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.