Jeres ynglingsserie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

lulini

stephanie1988 skriver:

dem har jeg faktisk ikke set... det kunne vaere det skulle proeves

Det synes jeg helt sikkert - nu ved jeg ikke hvor god du er til engelsk men jeg kan sende dig et link til en side hvor du kan finde de fleste (hvis ikke alle) amerikanske/engelske serier, dog uden undertekster så du kan se dem på nettet ganske gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Gravid2012

lulini skriver:

Det synes jeg helt sikkert - nu ved jeg ikke hvor god du er til engelsk men jeg kan sende dig et link til en side hvor du kan finde de fleste (hvis ikke alle) amerikanske/engelske serier, dog uden undertekster så du kan se dem på nettet ganske gratis

jamen da jeg bor paa kreta, ser jeg for det meste engelske film uden undertekster... saa det ville da vaerer dejligt hvis du kunne sende mig det link..

Anmeld

24. oktober 2011

M (:

stephanie1988 skriver:

hvad er jeres ynglingsserie....?

Jeg ææææææælsker Grey's Anatomy - Hvilket minder mig om, at der vist er kommet et nyt afsnit, jeg ikke har set

Anmeld

24. oktober 2011

hende-nanna

Uh, der er flere :-)

Men det må være i blandt disse:

• Pretty Little Liars
  • Gossip Girls
  • Friends
  • 90210 (den nye)
  • Bones
  • House
  • CSI
  • The Mentalist
  • Sommer i Sunny Beach
  • Paradise Hotel 

Dog er de to sidste måske mere over i reality :-)

Anmeld

24. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

One Tree Hill ligger helt klart på min 1. plads!

Desperete Housewifes, Greys Hvide Verden, Orange County, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Beverly Hills, Venner, How I met your mother... Og mange flere

Anmeld

24. oktober 2011

MissMaria

Helt klart House...... ;0)

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

stephanie1988 skriver:

jamen da jeg bor paa kreta, ser jeg for det meste engelske film uden undertekster... saa det ville da vaerer dejligt hvis du kunne sende mig det link..

Det skulle gerne være sendt nu

Anmeld

24. oktober 2011

FrkT

Jeg KAN altså bare ikke vælge én.... men dem herunder er alle favoritter, sådan lidt forskelligt hvilken der er den bedste, det er i perioder.... men generelt er jeg total seriefreak, så ser mange flere end dem her, det er nok bare favoritterne.... i tilfældig rækkefølge:

• Pretty Little Liars
  • 7th Heaven (I den syvende himmel)
  • Charmed (Heksene fra Warren Manor)
  • Desperate Housewives
  • Ugly Betty

Anmeld

24. oktober 2011

L.J.L

Helt klart lost!

Anmeld

24. oktober 2011

Gravid2012

lulini skriver:

aah... love u love u ! fandt lige et nyt afsnit fra Desperate Housewife, som jeg ikke har set.... fantastisk..! tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.