Kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

annec

Sebastian blev døbt i går 

Han fik en kravlegård af sin mormor, men vil gerne høre lidt om hvornår i bruger jeres, hvad har i i jeres og er det en madres i har i bunden? Har brug for lidt ideer ;D

MEGET GERNE BILLEDER OGSÅ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Maja_4000

Vi er først begyndt at bruge vores KRAVLEgård efter hun er begyndt at kravle Hehe
Bruger den næsten kun hvis jeg skal i bad , og det ikke lige passer med at hun sover / far er hjemme .. Ellers er hun jo overalt
Vi har ikke madras i .. Der er en bund som jeg har kommet ekstra pladevat på , og så noget voksdug .. Det er en vi har fået brugt , så den trængte til lidt nyt (;
Har ikke så mange billeder , men her er da et Hehe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

FruStolpe

annec skriver:

Sebastian blev døbt i går 

Han fik en kravlegård af sin mormor, men vil gerne høre lidt om hvornår i bruger jeres, hvad har i i jeres og er det en madres i har i bunden? Har brug for lidt ideer ;D

MEGET GERNE BILLEDER OGSÅ

Vi brugte vores til opbevaring af legetøj, og vi har ellers både hun dog katte

Var sikker på at vi ville elske den, men her var det et klart fejlkøb. Men nøj der kunne være meget legetøj i den

Carina

Anmeld

25. oktober 2011

annec

Maja_4000 skriver:

Vi er først begyndt at bruge vores KRAVLEgård efter hun er begyndt at kravle Hehe
Bruger den næsten kun hvis jeg skal i bad , og det ikke lige passer med at hun sover / far er hjemme .. Ellers er hun jo overalt
Vi har ikke madras i .. Der er en bund som jeg har kommet ekstra pladevat på , og så noget voksdug .. Det er en vi har fået brugt , så den trængte til lidt nyt (;
Har ikke så mange billeder , men her er da et Hehe

Åh ser da også hyggelig ud

Anmeld

25. oktober 2011

annec

FruStolpe skriver:

Vi brugte vores til opbevaring af legetøj, og vi har ellers både hun dog katte

Var sikker på at vi ville elske den, men her var det et klart fejlkøb. Men nøj der kunne være meget legetøj i den

Carina

Hehe ja okay Håber da vi får brugt vores lidt.. Tænkte bare at v i kunne bruge den mens jeg gik i bad og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.