Snart testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

christina92

Hej alle i baby glade mennesker!

Jeg skal teste på onsdag ca. ved ikke om jeg skal vente til efter weekenden for virkelig at være sikker på at jeg er gået over? Måske det slet ikke bliver nødvendigt, måske kommer mens.

Jeg har sådan en mærkelig fornemmelse i underlivet, det niver lidt og virker lidt "tung" i maven. Har kvalme og krampe ondt i maven når jeg har spist morgenmad, men ingen ømme bryster overhovedet!

Vil ikke sætte forventningerne for højt, men ønsker bare så meget at der skal ske noget, har kun prøvet i en måned, men hvor ville det være skønt, med en positiv test, har en til at ligge ude i skabet, men er nervøs for at teste, for er sikker på den stadig er negativ

Havde bare lige brug for at læsse af.. tak fordi du læste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

SaraB

Hvor spændende!!! Jeg håber på den er der!

Vi har også kun forsøgt 1 måned, men jeg har først testdag den 5/11...

Iiiiih, hvor er du heldig, at du ikke har så lang ventetid!

Anmeld

24. oktober 2011

pastry26

christina92 skriver:

Jeg skal teste på onsdag ca. ved ikke om jeg skal vente til efter weekenden for virkelig at være sikker på at jeg er gået over? Måske det slet ikke bliver nødvendigt, måske kommer mens.

Jeg har sådan en mærkelig fornemmelse i underlivet, det niver lidt og virker lidt "tung" i maven. Har kvalme og krampe ondt i maven når jeg har spist morgenmad, men ingen ømme bryster overhovedet!

Vil ikke sætte forventningerne for højt, men ønsker bare så meget at der skal ske noget, har kun prøvet i en måned, men hvor ville det være skønt, med en positiv test, har en til at ligge ude i skabet, men er nervøs for at teste, for er sikker på den stadig er negativ

Den følelse kender jeg godt! Spændningen..Fornemmelsen i maven. Jeg ville ikke kunne vente med at teste, men sådan er jeg  

Jeg  for dig i alt fald!!

Anmeld

24. oktober 2011

christina92

pastry26 skriver:

Den følelse kender jeg godt! Spændningen..Fornemmelsen i maven. Jeg ville ikke kunne vente med at teste, men sådan er jeg  

Jeg  for dig i alt fald!!

Kunne sagtens finde på at teste i morgen tidlig... men igen, tror bare den er negativ. Så det nemmere at vente til jeg ved om jeg går over tid

og TAK fordi du krydser fingre.

Anmeld

24. oktober 2011

christina92

SaraB skriver:

Hvor spændende!!! Jeg håber på den er der!

Vi har også kun forsøgt 1 måned, men jeg har først testdag den 5/11...

Iiiiih, hvor er du heldig, at du ikke har så lang ventetid!

hehe ja det kan jeg godt se! Vi er blevet enige om at vi tester i morgen.. nu kan vi ikke vente længere.

Og det lyder da spændene med dig også, krydser hel vild meget fingre!

Anmeld

24. oktober 2011

SaraB

christina92 skriver:

hehe ja det kan jeg godt se! Vi er blevet enige om at vi tester i morgen.. nu kan vi ikke vente længere.

Og det lyder da spændene med dig også, krydser hel vild meget fingre!

Ja, dét kan jeg godt forstå!  Men du må endelig ikke blive skuffet, hvis den er negativ i morgen - den kan sagtens vise sig at være positiv efter yderligere et par dage!

Men håber du får positivt svar i morgen!

Anmeld

24. oktober 2011

babymus77

Kender godt følelsen!! Krydses hvad krydses kan:-))

Anmeld

24. oktober 2011

christina92

SaraB skriver:

Ja, dét kan jeg godt forstå!  Men du må endelig ikke blive skuffet, hvis den er negativ i morgen - den kan sagtens vise sig at være positiv efter yderligere et par dage!

Men håber du får positivt svar i morgen!

Håber jeg også  Og skal nok prøve at lade være med at blive for skuffet.

Anmeld

24. oktober 2011

christina92

babymus77 skriver:

Kender godt følelsen!! Krydses hvad krydses kan:-))

Tusind tak!

Anmeld

24. oktober 2011

GønskE

christina92 skriver:

Krydser for dig min mens skulle komme i dag, men er den ikke - og har teste dag i dag, men har ikke testet og venter også til sidst på ugen, for ikke at blive skuffet alt for meget, hvis mens nu er forsinket, hvilket jeg aldrig har prøvet så kender fornemmelsen lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.