Pædagog til Benjamin :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

DitteFisk

camillakrath skriver:

Jeg er bare så bange for om jeg gør det godt nok. Om han har de bedste betingelser. Og at han er "anderledes" end de andre børn. Vil jo bare have han skal glide let igennem hele livet

Åh ja. Kan sagtens følge dig. Inderst inde håber jeg du ved, at du gør det godt nok. Men kan sagtens følge din bekymring som mor, og den slags bekymringer kommer vi nok aldrig udenom. Har mit barn det nu godt? Bliver det drillet i bh/skole? Går det og er ked af det uden jeg ved det? er jeg tilstrækkelig som mor, og synes mit barn også det? Jotak .. Og som min egen mor siger, hun bekymre sig stadig selvom hendes børn nu er voksne og fornuftige og har fået gode liv.

Så kram til dig du gør det garanteret skide godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

camillakrath

nettemor skriver:

tror ikke du skal være vildt bekymret. men kan godt forstå dig. all børn udvikler sig og lærer nye ting i forskellig tempo og det er naturligt.. men nogle skal have en lille smule ekstra hjælp og så er det jo bare super godt at din dp er obs på det og sørger for at få det.. det kan jo også være det er fordi hun har brug for nogle tips og tricks til hvordan hun og I som forældre kan hjælpe jeres søn bedst muligt.. se det som en god mulighed i hverdagen selv om det kan være svært..

Du har ret. Jeg blir virkelig nød til at se positivt på det! Min dreng er også så glad og tilpas hver dag.

Nogen gange synes jeg bare mit selvværd som mor knækker! Han er jo bare mit guld. Og vil gøre alt for ham!

Anmeld

24. oktober 2011

camillakrath

Gigl skriver:

Åh ja. Kan sagtens følge dig. Inderst inde håber jeg du ved, at du gør det godt nok. Men kan sagtens følge din bekymring som mor, og den slags bekymringer kommer vi nok aldrig udenom. Har mit barn det nu godt? Bliver det drillet i bh/skole? Går det og er ked af det uden jeg ved det? er jeg tilstrækkelig som mor, og synes mit barn også det? Jotak .. Og som min egen mor siger, hun bekymre sig stadig selvom hendes børn nu er voksne og fornuftige og har fået gode liv.

Så kram til dig du gør det garanteret skide godt!

Sundhedsplejersken siger også at jeg skal kigge på mit barn, for han er så glad og tilpas hver dag.

Det er bare så svært når man konstant hører "EJJ hvor er han dog lille" osv osv osv! Og jeg aner ikke hvorfor jeg blir såret? For han nærmer sig gennemsnittet mere og mere. Det er bare som et slag i hovedet hver gang nogen kommenterer at han ikke er ordentligt med

Anmeld

25. oktober 2011

Nettemor

camillakrath skriver:

Du har ret. Jeg blir virkelig nød til at se positivt på det! Min dreng er også så glad og tilpas hver dag.

Nogen gange synes jeg bare mit selvværd som mor knækker! Han er jo bare mit guld. Og vil gøre alt for ham!

du skal ikke være nervøs. og jeg kender ikke nogen der nogle gange er nervøs for om de er gode nok til det der med at være mor.. men så længe din lille guldklump er glad og tilfreds så skal du ikke være bekymret før der er grund til det.. ved det kan være svært fordi man kun vil dem det bedste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.