Flaskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Holder i øjenkontakt under hele spisning?

Min søn kigger ekstremt meget rundt når man er et nyt sted og er svær at få øjenkontakt med. Men hjemme er der intet problem, kun når man er i soveværelset når han får øje på gardinerne..

Ellers er han meget nem at få øjenkontakt med, og vi gøre det jo hele tiden.. Bare underligt at man ikke kan med ham når vi er et andet sted henne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Holder i øjenkontakt under hele spisning?

Min søn kigger ekstremt meget rundt når man er et nyt sted og er svær at få øjenkontakt med. Men hjemme er der intet problem, kun når man er i soveværelset når han får øje på gardinerne..

Ellers er han meget nem at få øjenkontakt med, og vi gøre det jo hele tiden.. Bare underligt at man ikke kan med ham når vi er et andet sted henne..

holdt øjenkontakt hjemme, men det var ikk nemt ude eller når der vare en del gæster, men det må man tage med , det har ikk skadet min søn, man kan ikk mærke på ham at han var flaske barn og ikk altid havde øjenkontakt under spisning

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

holdt øjenkontakt hjemme, men det var ikk nemt ude eller når der vare en del gæster, men det må man tage med , det har ikk skadet min søn, man kan ikk mærke på ham at han var flaske barn og ikk altid havde øjenkontakt under spisning

Nej okay Vil bare høre om der var andre der ikke kunne ude.. Man hører jo bare så meget om at det er nærmest omsorgssvigt ikke at holde øjenkontakt

Anmeld

24. oktober 2011

Muttitil1+1

Det tror jeg altså er helt normalt. Jeg kan have svært ved at få øjenkontakt med min søn herhjemme for tiden, når han spiser, for han er EKSTREMT nysgerrig. Men så på andre tidspunkter, hvis han ligger og putter eller vi pjatter og leger med ham, så er det intet problem. De små kan jo heller ikke holde til at have øjenkontakt hele tiden. Så tror absolut ikke du skal være bekymret. Et nyt sted, andre stemmer,anden belysning osv. vil automatisk give uro i forhold til de vante omgivelser

Anmeld

24. oktober 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Nej okay Vil bare høre om der var andre der ikke kunne ude.. Man hører jo bare så meget om at det er nærmest omsorgssvigt ikke at holde øjenkontakt

Bare du kan holde øjenkontakt i løbet af dagen i længere tid , er det ikk noget du behøver bekymrer dig om min dreng bliver snart 10 måneder og han vil tit op og prøver at kravle op af mig fordi han elsker at sidde ved mig, og vil have mig til at lege med klodser med ham og han er en meget kærlig dreng både overfor mig og min kæreste og svigerfamilie osv. han elsker mennesker og opmærksomhed.  han er en meget social dreng

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Det tror jeg altså er helt normalt. Jeg kan have svært ved at få øjenkontakt med min søn herhjemme for tiden, når han spiser, for han er EKSTREMT nysgerrig. Men så på andre tidspunkter, hvis han ligger og putter eller vi pjatter og leger med ham, så er det intet problem. De små kan jo heller ikke holde til at have øjenkontakt hele tiden. Så tror absolut ikke du skal være bekymret. Et nyt sted, andre stemmer,anden belysning osv. vil automatisk give uro i forhold til de vante omgivelser

Super

For han er meget nem at få øjenkontakt med på alle andre tidspunkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.