Øv Min datter på 2½ år skal opereres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Min datter og jeg var til øre,næse og hals lægen og øvøv alle sagde de bare ville klippe i hende kort tykke overlæbebånd og nogle sagde hun blev lige bedøve som hos tandlægen..
Men NEJJJJJJ vi skal komme igen den 5 marts kl:13.50 også skal hun i fuld bedøvelse og opereres avav..
Syntes også de andre to første ting jeg have hørt lyd vildt af de bare ville klippe i hendes læbebånd uden bedøvelse eller nået eller give hende en lokalbedøvelse i læben som tandlægen gør som så...
Er ikke så ked og tris som i går prøve ikke af tænke over det før til dagen...
Hun skal faste 6 timer før og 2 timer før må hun kun have drukke lidt vand..
Er lidt nervøs tilstå jeg nu når jeg skriver om det osv ville jeg lyve hvis jeg ikke tænker på hende og det...
Savner hende.
Hun er hos sin far til mandag kl:16.16.30.
Hans dage hveranden torsdag til mandag...
Knus fra Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvorfor skal hun have klippet det der bånd der? Hvad fejler hun?

Anmeld

6. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Hej..Det skal hun fordi det er meget tykt og kort og hun kan ikke bevær læben op ad osv.. derud over snakke hun meget men ikke så rent som en på 2½ år..
Ikke alt man kan forstå...

Anmeld

6. februar 2009

monstar99

held og lykke til hende
Lyder ikke sjovt krydser finger for alt går vel

Anmeld

6. februar 2009

tascia

Held og lykke med hende!

som regl lyder det værre end det er.. min datter blev opereret da hun var 1½ år, hun fik lukket ganen og syet drøvlen sammen, og tro mig jeg havde det som dig.
men den lille pige tog det i stiv arm,blev opereret om morgenen og om eftermiddagen rendte hun rundt på gangene og var i vældig humør... og oven i hatten havde hun læder manchetter på armene så hun ikke kunne putte dem i munden, så det var et kønt syn...

men det er aldrig rart når ens børn skal opereres :-(

//Natascia

Anmeld

6. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Tak piger...
Jeg burde ikke være bange nervøs eller nået min søn er jo bleve operere 9 gang ialt på 8 år....
Så kender det jo ret godt.
Men tro det er pga det er min lille pige/mors lille pige og 1 gang hun skal igellem en operation...
Sådan have jeg det også de første pr gang med min lille dreng/ mors lille dreng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.