Det er sku stort!! Skulderklap til en anden bruger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Som rigtig mange af jer jo husker var der for efterhånden længe siden en masse bøvl herinde mht, en gammel bruger Jeg og nogen andre var involveret i det og fik mange klø pga dette....

Idag modtager jeg og en anden bruger så et brev fra en anden bruger herinde fra. Jeg nævner ingen navne da jeg ikke vil ligge andres navne ud, de må selv stå frem hvis de ønsker det...

Men i det brev stod der nogen søde og rosende ord og mig og den anden involverende bruger, om hvordan vi havde forandret os, vores måde at skrive på, debatere på og i det hele taget bare at være på....

Det er rigtig rigtig dejligt at få positiv respons fra en anden bruger herinde, og jeg syntes det er super stort af hende at hun sender os sådan et brev... Det kalder jeg virkelig for "God medbruger skik)

Har takket dig via brev, men gør det endnu engang... TUSIND TAK! Var virkelig et brev som betød meget, både for mig men ved også det betød meget for den anden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

annec

Hejsa Piger

Som rigtig mange af jer jo husker var der for efterhånden længe siden en masse bøvl herinde mht, en gammel bruger. Jeg og nogen andre var involveret i det og fik mange klø pga dette....

Idag modtager jeg og en anden bruger så et brev fra en anden bruger herinde fra. Jeg nævner ingen navne da jeg ikke vil ligge andres navne ud, de må selv stå frem hvis de ønsker det...

Men i det brev stod der nogen søde og rosende ord og mig og den anden involverende bruger, om hvordan vi havde forandret os, vores måde at skrive på, debatere på og i det hele taget bare at være på....

Det er rigtig rigtig dejligt at få positiv respons fra en anden bruger herinde, og jeg syntes det er super stort af hende at hun sender os sådan et brev... Det kalder jeg virkelig for "God medbruger skik)

Har takket dig via brev, men gør det endnu engang... TUSIND TAK! Var virkelig et brev som betød meget, både for mig men ved også det betød meget for den anden....

Har nu aldrig lagt mærke til at du har svaret negativt

Anmeld

24. oktober 2011

Muttitil1+1

God stil

Anmeld

24. oktober 2011

Stjernestoev

Ej, tusinde tak for det her indlæg
Det er jeg godt nok glad for!!

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

Stjernestoev skriver:

Ej, tusinde tak for det her indlæg
Det er jeg godt nok glad for!!

Det er virkelig mig der takker..... Syntes det er så stort når man kan rose andre, også varmer det....

Anmeld

24. oktober 2011

Stjernestoev

Fru Nielsen skriver:

Det er virkelig mig der takker..... Syntes det er så stort når man kan rose andre, også varmer det....

Hvis man kan være efter folk, når man mener de gør noget forkert - så kan man også rose dem, når de gør noget positivt

Anmeld

24. oktober 2011

B&J

ej hvor er det fantastisk

Anmeld

24. oktober 2011

lisesp83

Ja hold da kæft - det gjorde da bare dagen så meget bedre..

Tak til Stjernestoev.. .. Det er virkelig flot. Er glad for, at du syns vi er nogle søde piger . hehe. Og lige over

Anmeld

24. oktober 2011

pastry26

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Som rigtig mange af jer jo husker var der for efterhånden længe siden en masse bøvl herinde mht, en gammel bruger Jeg og nogen andre var involveret i det og fik mange klø pga dette....

Det er da bare vildt stort og flot! Stor ros til den bruger..

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

Stjernestoev skriver:

Hvis man kan være efter folk, når man mener de gør noget forkert - så kan man også rose dem, når de gør noget positivt

Helt rigtig... Men der er desværre bare alt for mange som er for stolte til også at give rosen efter at have været efter folk... Men det gjorde du!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.