Dig jeg sku købe en heldragt af???? Hvooooor er duuuuu.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Fru Nielsen

Eeeej det er bare så pinligt!

Jeg skulle købe en heldragt af en herinde og er kommet ti at slette det brev hvor hendes konto nr stod i. Og jeg har fuldstændig glemt hvem det var og kan ikke finde tråden igen......

Kan ikke huske om hun nåede at få min adresse og har sendt, for jeg prøver virkelig ikke på at snyde hende, så vil så gerne finde hende så jeg kan få overført penge.....

HVOOOOR EEEERRRRR DUUUUUUUU??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

bøgelund

Fru Nielsen skriver:

Eeeej det er bare så pinligt!

Jeg skulle købe en heldragt af en herinde og er kommet ti at slette det brev hvor hendes konto nr stod i. Og jeg har fuldstændig glemt hvem det var og kan ikke finde tråden igen......

Kan ikke huske om hun nåede at få min adresse og har sendt, for jeg prøver virkelig ikke på at snyde hende, så vil så gerne finde hende så jeg kan få overført penge.....

HVOOOOR EEEERRRRR DUUUUUUUU??????

https://www.baby.dk/debat/137743pi1/toej--neutralt/molo-hollys-smaafolk-ej-sikke-lej-katvig-str--6274.aspx

det er ikke den her vel?

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

bøgelund skriver:

https://www.baby.dk/debat/137743pi1/toej--neutralt/molo-hollys-smaafolk-ej-sikke-lej-katvig-str--6274.aspx

det er ikke den her vel?

Neeej...

Men tak for hjælpen....

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

bullerbassen skriver:

Her

https://www.baby.dk/debat/138068pi1/toej--piger/laekkert-pigetoej-str--62.aspx

måske denne

JAAAAA!!!!!

Tusind tusind tak.... Det var sørme dejligt! Så skal jeg ikke længere føe mig som en snyder!!

Anmeld

24. oktober 2011

bullerbassen

Fru Nielsen skriver:

JAAAAA!!!!!

Tusind tusind tak.... Det var sørme dejligt! Så skal jeg ikke længere føe mig som en snyder!!

så er der styr på det.

Fandt den under dine gamle indlæg

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

bullerbassen skriver:

så er der styr på det.

Fandt den under dine gamle indlæg

Hoold nu kæft..... Ja selvfølgelig!!! Flot Louise.... Det havde jeg overhovedet ikke tænkt på!!  Nååå, ja ja det er vel mandag.... Hehe!!

Anmeld

24. oktober 2011

bullerbassen

Fru Nielsen skriver:

Hoold nu kæft..... Ja selvfølgelig!!! Flot Louise.... Det havde jeg overhovedet ikke tænkt på!!  Nååå, ja ja det er vel mandag.... Hehe!!

ha ha sådan kan det gå - jeg kan nu heller ikke finde et indlæg jeg har skrevet på - læste svaret fra min mobil og har nu kikket jeg ved ikke hvor mange gange indlæg igennem men kan ikke finde det

Anmeld

24. oktober 2011

Fru Nielsen

bullerbassen skriver:

ha ha sådan kan det gå - jeg kan nu heller ikke finde et indlæg jeg har skrevet på - læste svaret fra min mobil og har nu kikket jeg ved ikke hvor mange gange indlæg igennem men kan ikke finde det

Hvad handler det om?? Måske jeg lige ved hvad det er for et.....

Anmeld

24. oktober 2011

bullerbassen

Fru Nielsen skriver:

Hvad handler det om?? Måske jeg lige ved hvad det er for et.....

Havde skrevet på nogle termo bukser ??? og nu kan jeg ikke finde det og kan selvfølgelig heller ikke huske hvad hun hed

Så er ikke meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.