Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer..
Jeg er helt lost i dag! Sidder bare og tænker over hvad i alveeeeerden jeg skal handle ind til, til aftensmad??
Har I nogen gode idéer??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anneiris skriver: Hej damer.. Jeg er helt lost i dag! Sidder bare og tænker over hvad i alveeeeerden jeg skal handle ind til, til aftensmad?? Har I nogen gode idéer??
Jeg kigger lige med, er også helt lost mht mad til i aften
StineW79 skriver: Tror vi ska ha wook med kokos mælk, masser af grønsager og kylling. Eller måske ovenstegt kylling på grønsag bund, med pinja kerner og revet parmasan ost og vilde ris. Dejligt nemt og passer sig selv. Vh Stine
Tror vi ska ha wook med kokos mælk, masser af grønsager og kylling. Eller måske ovenstegt kylling på grønsag bund, med pinja kerner og revet parmasan ost og vilde ris. Dejligt nemt og passer sig selv. Vh Stine
hov hov send lige opskriften på den kylle der
Vi skal have broccoli/bacon tærte
her er lidt ideer
fyldte pandekager - pastasalat - tærte - pita - pizza - fyldt squash - suppe - fars ret - spaghetti og kødsovs - kartofelmos - fisk - lassagne - koteletter i fad - frikedeller - hakkebøf - boller i karry - risengrød - medister - forårsruller.....ovs
MEGET hurtig og nemt - spise ved fx - nabo, veninde/ven, mor, svigermor ..
det er vores plan få iaften (;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128