julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nu vi er ved de julegaver

Jeg har til manden købt en barbermaskine (phillips på tilbud fra 1600 kr til 700 kr) og en fodboldtrøje (600 kr).

Er det en god gave eller mangler der lidt personligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Nu vi er ved de julegaver

Jeg har til manden købt en barbermaskine (phillips på tilbud fra 1600 kr til 700 kr) og en fodboldtrøje (600 kr).

Er det en god gave eller mangler der lidt personligt?

Jeg syns det er en god gave .. Det ville min bli glad for

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg syns det er en god gave .. Det ville min bli glad for

Det er jeg glad for at du siger. Jeg plejer at få skruet de julegaver alt for højt op.. Det er sgu rart at have fundet noget til rimelige penge.

Anmeld

24. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Det er jeg glad for at du siger. Jeg plejer at få skruet de julegaver alt for højt op.. Det er sgu rart at have fundet noget til rimelige penge.

Ja .. Vi har kun lagt 1000 kr. af til julegaver i år .. Vi syns ikke der er nogen grund til at bruge så mange penge på det .. Det handler jo om Hyggen

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja .. Vi har kun lagt 1000 kr. af til julegaver i år .. Vi syns ikke der er nogen grund til at bruge så mange penge på det .. Det handler jo om Hyggen

Ja det gør og vores bliver altid alt for dyr. Indtil nu har vi brugt 4200 kr på julegaver og mangler stadig at købe for 1200 kr plus at manden mangler min.

Derfor har vi allerede købt julegaverne til mine forældre, mine svigerforældre, ungerne, manden, andet sæt svigerforældre.

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Rigtigt god gave vil jeg mene! Benjamins far ville EEELSKE at få en ny barber maskine.

Anmeld

24. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja det gør og vores bliver altid alt for dyr. Indtil nu har vi brugt 4200 kr på julegaver og mangler stadig at købe for 1200 kr plus at manden mangler min.

Derfor har vi allerede købt julegaverne til mine forældre, mine svigerforældre, ungerne, manden, andet sæt svigerforældre.

Heheh .. Det virkelig også mange penge og bruge på gaver 

Det har vi aldrig gjort , men nu har jeg også kun en familie der består af 3 andre end mig selv

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Heheh .. Det virkelig også mange penge og bruge på gaver 

Det har vi aldrig gjort , men nu har jeg også kun en familie der består af 3 andre end mig selv

det må være dejligt ikke at skulle bruge så mange penge på det

Jeg elsker at give gaver og det er også derfor det altid tager overhånd.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Rigtigt god gave vil jeg mene! Benjamins far ville EEELSKE at få en ny barber maskine.

Min har ikke nogen, men har simpelthen snakket om én ligesiden jeg lærte ham at kende, og nu er jeg ærlig talt lidt træt af at høre på det. hahaha

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Min har ikke nogen, men har simpelthen snakket om én ligesiden jeg lærte ham at kende, og nu er jeg ærlig talt lidt træt af at høre på det. hahaha

Hehe, Benjamins far har dog en, men der skal ledningen sidde i hele tiden, og det er han træt af, så han ønsker sig en med en station, dem der der er trådløse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.