Julegave til mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Benjamins'mor

Hvad giver i jeres mor i julegave?

Er helt på bar bund og kunne godt bruge nogle ideér, og det er der sikkert også andre der kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

henh01

Min mor får et parfumegaveæske og en hvid flet vasketøjs kurv. Derudover får min mor og min far et billede af Noam i 30*40 inkl ramme da de har det af alle børnebørnene

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

henh01 skriver:

Min mor får et parfumegaveæske og en hvid flet vasketøjs kurv. Derudover får min mor og min far et billede af Noam i 30*40 inkl ramme da de har det af alle børnebørnene

Lyder som en rigtigt god gave. Men min mor fik en parfume æske sidste år, så vil ikke give hende det igen i år.

Anmeld

24. oktober 2011

lucas<3

min mor skal ha sådan en skærbradt der samler krummerne op, og så en vandkrafelle fra bodum, og så skal hun ha en lille ting mere..

Anmeld

24. oktober 2011

henh01

benjamins'mor skriver:

Lyder som en rigtigt god gave. Men min mor fik en parfume æske sidste år, så vil ikke give hende det igen i år.

Det er fast tradition næsten, at der ligger sådan en under træet hvert år fra os til hende. Det passer med at hun får en til fødselsdag og en til jul

I år får hun vasketøjskurven oveni, det ved hun ikke og egentlig har hun heller ikke ønsket sig den, jeg overhørte bare at hun godt kunne tænke sig den. Elsker at tage røven på hende fordi hun tror hun kan gætte alting. haha

Overvejer også at købe billetter til en oplevelse, cirkusrevyen eller lign til dem fordi de altid hjælper os så meget

Anmeld

24. oktober 2011

maria_wlt

Her får alle bedsteforældre et collage af Ene.. SIdste år var det af Tristan.. Her er det til min far...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

e-ønsker.dk

slettet - moderator.

Anmeld

24. oktober 2011

*Sofie*

benjamins'mor skriver:

Hvad giver i jeres mor i julegave?

Er helt på bar bund og kunne godt bruge nogle ideér, og det er der sikkert også andre der kan.

Min mor har en Kitchen aid. Og jeg vil rigtig gerne give hende noget tilbehør til den maskine, så det letter arbejdet med madlavningen
Tænker at det enten blir et råkostjern...pastamaker...eller ismaskinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.