Er godt nok smadret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

lulini

Puha - sikke en nat :-( Har slet ikke fået sovet i nat og om 2½ time skal jeg være hos lægen bare for at have en chance for at komme ind.

Men må indrømme at jeg godt nok mest bare har lyst til at sove lige nu og så vente med lægen til en anden dag  Men jeg orker bare heller ikke at bøvle mere med den ryg ... ij hvor er det altså bare et svært valg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

K&S

lulini skriver:

Puha - sikke en nat :-( Har slet ikke fået sovet i nat og om 2½ time skal jeg være hos lægen bare for at have en chance for at komme ind.

Men må indrømme at jeg godt nok mest bare har lyst til at sove lige nu og så vente med lægen til en anden dag  Men jeg orker bare heller ikke at bøvle mere med den ryg ... ij hvor er det altså bare et svært valg

Gik lillemandens operation godt? Og fandt de ud af, hvad der var galt? :-)

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

K&S skriver:

Gik lillemandens operation godt? Og fandt de ud af, hvad der var galt? :-)

Ja den gik helt fint - og han var også vågen et par timer i nat hvor han lige fik lidt mad og hvor vi så lidt ishockey i fjernsynet hehe.

Det var blindtarmsbetændelse og bughindebetændelse, så de fjernede blindtarmen og skyllede med saltvand

Anmeld

24. oktober 2011

K&S

lulini skriver:

Ja den gik helt fint - og han var også vågen et par timer i nat hvor han lige fik lidt mad og hvor vi så lidt ishockey i fjernsynet hehe.

Det var blindtarmsbetændelse og bughindebetændelse, så de fjernede blindtarmen og skyllede med saltvand

Hold da op, så kan jeg godt forstå, han havde ondt den lille mand :-( og hvor var det godt, i kom afsted :-) håber snart han er frisk igen, de er jo seje de små pus :-) mht. din egen lægetid - er der lang ventetid, hvis du ønsker ny tid? For jeg kan godt forstå, du ikke orker i dag efter en hård nat...!

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

K&S skriver:

Hold da op, så kan jeg godt forstå, han havde ondt den lille mand :-( og hvor var det godt, i kom afsted :-) håber snart han er frisk igen, de er jo seje de små pus :-) mht. din egen lægetid - er der lang ventetid, hvis du ønsker ny tid? For jeg kan godt forstå, du ikke orker i dag efter en hård nat...!

Det ved jeg ikke havde ikke engang en tid i dag ville bare dukke op i akut tiden det plejer jeg :-)

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

Afsted til lægen. Det nytter ikke at udsætte det.

Held og lykke.

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

Puuuh, jeg faldt vist i søvn - hårdt tiltrængt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.