2 mdr. til jul :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Nessie skriver:

Jeg er også altid i god tid med gaverne, gider ikke at ræse rundt til sidst Manden skal købe én gave, og det er lidt op og ned i hvor god tid han er med det (gæt hvem den er til )

Hele julestemningen er skøn, og duften af julebag i det lille hjem er jo bare for lækker

Hehe, gid det var så nemt for os andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

merichs

Jeg EEEEEELSKER jul  Og det endda selvom jeg i 4 år har arbejdet i butik hvor man hvert eneste år oplevede sure og stressede julekunder.

Synes december er en dejlig måned og det er bare hyggeligt

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Nessie skriver:

Ja, så sidder man her på en usædvanligt stille nattevagt, og prøver at få tiden til at gå. Og hvad kommer der så i fjernsynet?

En JULEFILM  Og endda én jeg aldrig har set  

Hvor er det hyggeligt, men der er jo også kun 2 mdr. til jul, så det er jo meget passende. Vil da i hvert fald hygge mig med den, så vidt muligt mellem arbejdsopgaverne

God 24. oktober til jer

Ja tænk der ikke er længere tid til! Men glæder mig! For første gang i mange år har jeg jo fri hele julen og nytår, samt alle helligdagene

Anmeld

26. oktober 2011

Nessie

merichs skriver:

Jeg EEEEEELSKER jul  Og det endda selvom jeg i 4 år har arbejdet i butik hvor man hvert eneste år oplevede sure og stressede julekunder.

Synes december er en dejlig måned og det er bare hyggeligt

Også mig Det er så hyggeligt med hele stemningen omkring jul, og selv om mange er stressede, er der også tit lidt lettere til smil

Anmeld

26. oktober 2011

Nessie

Happiness skriver:

Ja tænk der ikke er længere tid til! Men glæder mig! For første gang i mange år har jeg jo fri hele julen og nytår, samt alle helligdagene

Tiden går så hurtigt

Jeg nød det også rigtigt forrige år, skulle slet ikke tænke på at der skulle arbejdes i jul / nytår og mellem de 2, det var bare fri, fri, fri, og iiihh, hvor kunne jeg godt vænne mig til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.