Nu med syg datter, igen, igen, igen.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Mutti2

I guder hvor er jeg bare træt af alt den sygdom.:-( Jeg har en helt fantastisk skøn lille pige på 3 1/2. Hun er desværre bare altid ramt af sygdom, og det knuser mit hjerte hver gang. Jeg har været i praktik i, ialt 5 uger, her for nylig, og det er nu 4. gang jeg må melde ud at jeg ikke kommer pga. en syg datter. I morgen ringer jeg til lægen, jeg bliver nødt til at have en snak med ham om det. Det kan simpelthen ikke passe. Det er som evig og altid endnu en gang halsbetændelse. Jeg vil godt nok aller aller helst undvære at hun skal under kniven, og have fjernet mandlerne. Men det kan bare ikke passe at hun skal være så syg hele tiden. Det har stået på så længe jeg kan huske. Hun skal simpelthen have undersøgt hendes imunforsvar. Alt det andet er bare ikke okay. Mors lille pus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Mutti2

Er der andre der også døjer med så meget sygdom? Dette er slet ikke så vigtigt som min lille prinsesses helbred. Men jeg er også bare så nervøs for at det kommer til at gå for meget ud over min skolegang. Da jeg er ret ny her i Randers, hvor jeg bor, har jeg ikke noget familie der bare lige kan give en hånd. Jeg har en enkelt skøn veninde, der med glæde hjælper. Men jeg kan jo ikke udnytte hendes hjælp hver gang, desuden har hun også en skole og en smuk datter der skal passes ;-) Men hvis det er det der skal til, må uddannelsen altså komme i anden række. Det ville bare være så bittert :-( Trængte bare lige til at komme ud med det ;-) Knus Pernille der nu vil ind og putte med min syge datter og endeligt have lidt søvn efter 36 timer uden ;-) :-D Sov godt derude :-)

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

Vi døjer også rigtig meget med sygdom herhjemme især den yngste på 2½ - jeg har dog ikke en skole der skal passes, og er selv sygemeldt så det går ikke rigtig udover noget mht. arbejde osv. men det er rigtig hårdt at se ham have det så skidt hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.