Så skal jeg vist ENDELIG vidne mod x-kæresten i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

-Sigrid-

For dig imorgen, for at han bliver straffet og for at han ikke må se din datter mere pga det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Leneur

Tak for jeres krydsede fingrede og kram, håber jeg kan vende tilbage med godt nyt i morgen men nu må jeg vist hellere finde min seng, så jeg er klar i hovedet. I får også et STORT lige tilbage.

Anmeld

23. oktober 2011

M&M's Mor

Du får lige en masse herfra...

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Held og lykke i morgen

Anmeld

24. oktober 2011

iris-mor

er gjort. Pøj pøj med i morgen. Ps Silje er et flot navn

Anmeld

24. oktober 2011

anna-jonas

Sender styrke din vej..................og en virtuel GPS til din eks. så han nemmere kan finde retsbygningen.

Anmeld

24. oktober 2011

DortheSimonsen

Hej, søde Lene.

Vi krydser alt, hvad vi kan! Hvor vi dog håber, at idioten dukker op denne gang.
Og husk: Du er en sej kvinde, du er!!
Giv den hele armen.

Knus fra Victor og Dorthe 

Anmeld

24. oktober 2011

Leneur

DortheSimonsen skriver:

Hej, søde Lene.

Vi krydser alt, hvad vi kan! Hvor vi dog håber, at idioten dukker op denne gang.
Og husk: Du er en sej kvinde, du er!!
Giv den hele armen.

Knus fra Victor og Dorthe 

Tak søde Dorthe men han fik sagen udsat til d. 21. nov. da han hellere ville have en anden advokat, så sådan er det desværre...

Anmeld

24. oktober 2011

marius' mor

Leneur skriver:

men frygter nu at de ringer i morgen tidlig og siger at de endnu en gang ikke har kunnet finde ham. Eller at det dog er forkyndt for ham men han ikke dukker op.

Da jeg i tidernes morgen anmeldte ham for at svindle i mit navn, havde jeg lige godt ikke troet at der skulle gå over 2 år og 4 indkaldelser, førend den sag var ude af verden. Alle de gange man har skullet sætte sig op til at se idioten (er SÅ bange for ham) og høre på hans løgne. Alle de gange jeg har troet at nu kom jeg videre med mit liv og kun skulle kontakte ham når det drejede sig om Silje (tabte jo desværre ang. fuld forældremyndighed). Alle de gange jeg har håbet at nu blev han endelig straffet, for det lort han har lavet, hvor jeg hver gang er blevet skuffet, så kære alle, i må meget gerne krydse alt for at det lykkes i morgen.

Tak fordi du læste med så langt.

ej, hvor jeg dog håber for dig, at du får en afslutning på det i morgen.. Det må være en sort sky over dit hoved.. Kan virkelig godt forstå at du er nervøs især, fordi det tidligere er blevet aflyst.. men denne gang må det være afslutningen på alt det bøvl..

stort  herfra

Anmeld

24. oktober 2011

Camulla

Krydser alt hvad jeg kan! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.