Argh er SÅ TRÆT af postdanmark! (Bitche indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

lycly

OMG! Jeg sendte invitationer ud til Julias barnedåb i tirsdag, I TIRSDAGS. Og flere af de inviterede har ikke modtaget nogen invitation ? Nogen har, mange har ikke. Hvordan er det LIGE at det kan være? 

Har bare brugt SÅ lang tid på at kreere de skide invitationer, så er bare så sur over at de måske ikke kommer frem  

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT DELE POST UD?! Det er trods alt deres job!

Der er pt. 3 firmaer jeg er jævnt træt af: PostDanmark, DSB og Movia.

Nå, skulle bare lige rase ud. God søndag aften  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Den lykkelige

Årh oplevede præcis det samme til min datters dåb.. jeg havde også bare brugt VILDT lang tid på de indbydelser.. men 3 stk. gik tabt..

Anmeld

23. oktober 2011

lycly

Ps. Hvis I er nogen derude der arbejde i et af de 3 førnævnte firmaer, så tag det ikke personligt. Medmindre i er direktøren :p For SÅ er det personligt ! Ej

Anmeld

23. oktober 2011

lycly

Den lykkelige skriver:

Årh oplevede præcis det samme til min datters dåb.. jeg havde også bare brugt VILDT lang tid på de indbydelser.. men 3 stk. gik tabt..

Det er bare for meget. Det KAN vel ikke være så svært  Det er bare så ærgeligt.

Anmeld

23. oktober 2011

morethanperfect

LunaLykke skriver:

OMG! Jeg sendte invitationer ud til Julias barnedåb i tirsdag, I TIRSDAGS. Og flere af de inviterede har ikke modtaget nogen invitation ? Nogen har, mange har ikke. Hvordan er det LIGE at det kan være? 

Har bare brugt SÅ lang tid på at kreere de skide invitationer, så er bare så sur over at de måske ikke kommer frem  

Jeg sendte en pakke sidste mandag .. Den er ikke dukket op endnu

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Jeg skulle sende invitationer til Daniels fødselsdag ud, og damen i skranken spurgte om jeg ville betale de 2 kr. ekstra, for at få dem ud næste dag, ellers ville de først være fremme onsdag (det her var fredag).

Jeg betalte - 11 breve - men i hvert fald ikke alle var dukket op næste dag. Spurgte ikke alle, men det burde jo heller ikke være nødvendigt. Er da glad for at vi selv afleverede dem i samme by, så vidste vi da at de kom frem i god tid.

Mandag ringede jeg og brokkede mig, og fik det svar, at det skam kun var 75% af A-brevene der kom frem næste dag. Blev nok en smule arrig, og sagde at så skulle de da ikke sælge sådan et produkt, men damen holdt på at dem i skranken ikke vidste det. Mage til dårlig service skal man da lede længe efter.

Priserne er gået meget op, men servicen er da gået tilsvarende ned, men det virke ikke som om Postdanmark selv kan se de fejl de laver

Anmeld

24. oktober 2011

lycly

Nessie skriver:

Jeg skulle sende invitationer til Daniels fødselsdag ud, og damen i skranken spurgte om jeg ville betale de 2 kr. ekstra, for at få dem ud næste dag, ellers ville de først være fremme onsdag (det her var fredag).

Jeg betalte - 11 breve - men i hvert fald ikke alle var dukket op næste dag. Spurgte ikke alle, men det burde jo heller ikke være nødvendigt. Er da glad for at vi selv afleverede dem i samme by, så vidste vi da at de kom frem i god tid.

Mandag ringede jeg og brokkede mig, og fik det svar, at det skam kun var 75% af A-brevene der kom frem næste dag. Blev nok en smule arrig, og sagde at så skulle de da ikke sælge sådan et produkt, men damen holdt på at dem i skranken ikke vidste det. Mage til dårlig service skal man da lede længe efter.

Priserne er gået meget op, men servicen er da gået tilsvarende ned, men det virke ikke som om Postdanmark selv kan se de fejl de laver

Ej hvor er det bare for meget!! De yder virkelig den ringeste service. Og det værste af det hele er, at man ikke kan boycotte dem, for det er jo den eneste mulighed man har for at sende/modtage breve og pakker.

Anmeld

24. oktober 2011

Nettemor

ja d4er har godt nok været lidt problemer med dem på det sidste.. en her inde fra havde også sendt noget til mig som var laaaang tid undervejs..

har også oplevet et par gange at en regning eller noget fra kommunen er sendt fra dem af mandag fx og så modtager jeg det først lørdag eller mandagen efter.. det er jo ikke skide smart..

og engang havde en god veninde af mig sendt en invitation til hendes 25 års fødselsdag og kunne ikke forstå jeg ikke havde svaret. da vi så mødtes 2 uger efter jeg skulle have modtaget den her invitation så spurgte hun jo så om den ikke var flot lavet og om jeg kunne komme,, jeg tror jeg så sådan her ud

Anmeld

24. oktober 2011

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

ENIG !!!  

Post Danmark er nogle forpulede idioter.. !! 

Og igen DSB.. De er nogle spassere.. Jeg kommer altid for sent når jeg tager DSB.. Igen igår var de 30 min forsinket.. Utroligt

LIGE ET BROKKE INDLÆG i din tråd

Anmeld

24. oktober 2011

birthee

LunaLykke skriver:

Synes også deres service er blevet rigtig dårlig  de hæver priserne på porto, postkassen skal ud til vejen og stå, og posten når aldrig frem til tiden lige meget om man vælger den ene eller anden form for porto

Jeg sender konsekvent med b-porto, efter jeg to gange har modtaget b-post fra min mor dagen efter hun har sendt det... tror ikke de helt har styr på det der a og b post...

glæder mig til den dag det bliver muligt at sende post på anden måde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.