Hvad ville I sige til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

..

Hej..

Hvad ville I sige til hvis jeres mand/kæreste tog jeres barn med ned til sin mor hvis moren er MEGA forkølet, har feber og øjne der løber?? [Indsat af Henrik]

Sidder lige og er RASENDE

Min mand har taget vores datter med ned til min mor for at lave køkken mens jeg arbejder til 20.15.. Fint nok indtil jeg taler med ham og han fortæller at moren er syg, øjnene løber, hun har feber og hun er mega forkølet..

Jeg syntes bare IKKE det er i orden at tage vores datter med derned og udsætte hende for smittefaren når hun kunne være blevet passet af min mor eller han kunne være blevet hjemme!

Der er sq da ingen grund til at min datter skal være syg igen når hun lige er blevet rask - er det mig der overreagerer eller hvordan?

Kh Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Honningblomst

Jeg ville ikke reagere som dig...men vi er jo alle forskellige.
Der er smitte overalt og lige meget hvor man færdes....og ikke mindst i institutioner....hvis din svigermor ikke ligefrem nyser på hende, så behøver hun jo ikke blive syg.
Jeg ville ikke blive gal men glædes over at min barn havde en farmor der virkelig vil og endda selvom hun er syg.
Men igen, jeg er jo ike dig...
Knus.

Anmeld

5. februar 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Jeg ville ikke reagere som dig...men vi er jo alle forskellige.
Der er smitte overalt og lige meget hvor man færdes....og ikke mindst i institutioner....hvis din svigermor ikke ligefrem nyser på hende, så behøver hun jo ikke blive syg.
Jeg ville ikke blive gal men glædes over at min barn havde en farmor der virkelig vil og endda selvom hun er syg.
Men igen, jeg er jo ike dig...
Knus.

jeg er helt enig - min mand ville dog ik tage afsted hvis han vidste der var sygdom - men omvendt så kan man blive smittet hvor som helst.

Anmeld

5. februar 2009

Kloster

Macrolf skriver:

Hej..

Sidder lige og er RASENDE

Min mand har taget vores datter med ned til min mor for at lave køkken mens jeg arbejder til 20.15.. Fint nok indtil jeg taler med ham og han fortæller at moren er syg, øjnene løber, hun har feber og hun er mega forkølet..

Jeg syntes bare IKKE det er i orden at tage vores datter med derned og udsætte hende for smittefaren når hun kunne være blevet passet af min mor eller han kunne være blevet hjemme!

Der er sq da ingen grund til at min datter skal være syg igen når hun lige er blevet rask - er det mig der overreagerer eller hvordan?

Kh Rikke

Hej. Ja jeg ville nok heller ikke reagere som du gør. Jeg ville måske tænke, at det ikke var særdig smart af manden, men det var så det.

Mine børn kunne ligeså godt blive smittet til fodbold, mens vi var ude at handle, i skolen eller i bh'en. Så det tager jeg ikke så tungt. Self træls , hvis de bliver syge, men jeg pakker dem bestemt ikke ind i vat.
Til gengæld er mine drenge sjældent syge. Mads på 4 har lige været syg i 3 dage med influenza, men for hulen da, Danmark har epidemi af influenza lige for tiden...
Rasmus og Nicolaj går i 3. og 5. klasse og har haft 1 eller 2 sygedage i hele skoletiden.

Kloster

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Jeg tror faktisk at jeg kunne finde på at reagere nøjagtig som du har gjort.. Men kan da også se det logiske i det de andre skriver.... Men jo, reaktionen ville nok være den samme...

Anmeld

5. februar 2009

Mikkelmusen

Jeg ville nok også blive sur, men jeg ved at det kunne min mand aldrig kunne få at gøre det... Men ja jeg ville nok også blvie sur, fordi jeg f.eks. selv har mega svært ved at slippe af med sygdom hvis jeg først får det.

Anmeld

6. februar 2009

Doktor Doolittle

Jeg ville have syntes det var ok De små kommer jo også i vuggestue, selvom der konstant er forkølede børn dernede.

Anmeld

6. februar 2009

Loggidut

jeg ville tage det stille og roligt, for livet er simpelthen for kort til at blive vred over det.

hvis nu mit barn blev sygt, så ville jeg nok sige til manden, ja det er hvad der sker når man ikke passer bedre på, men at blive rasende...niks, det gider jeg simpelthen ikke.

uanset hvad, så er det jo forsent, eftersom at han allerede er der da du får meldingen, så uanset hvor vred du bliver, så gavner det ikke nogen som helst.

bare min mening

håber ikke hun blev syg!

Anmeld

7. februar 2009

..

Tak for jeres svar.

Jeg er kølet af igen, har det bare med at fare i flint for at falde ret hurtigt ned igen.. Indtil videre er Smilla 7-9-13 ikke blevet syg

Anmeld

7. februar 2009

charlottekri

altså når hun har feber og alt muligt, ville jeg nok også være blevet lidt sur... en ting er en almindelig snue, men når der er alt det andet også, så synes jeg at det var ret hensynsløst af ham... bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.