blå shampoo ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har normalt mørkt hår men har farvet det hos frisøren til lyst . Og udgroningen er meget mørk . Jeg plejer selv at farve bunden med en aske farve som gør det til brunt men hvis jeg skal have det lyser kan jeg gør det med blå shampoo?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

23. oktober 2011

Mka

Den blå/lilla shampoo har kun en virkning på lyst-gult hår, det lilla/blå ophæver det gyldne man kan have når man er blevet farvet lys.

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har normalt mørkt hår men har farvet det hos frisøren til lyst . Og udgroningen er meget mørk . Jeg plejer selv at farve bunden med en aske farve som gør det til brunt men hvis jeg skal have det lyser kan jeg gør det med blå shampoo?

Det har jeg aldrig hørt om!? Men det lyder smart!!

Kan du ik bare bruge en afblegning? Plejer jeg at gøre, og så evt. en lys farve ovenpå, så det er ens!

Stine og Lisa.

Anmeld

23. oktober 2011

Fenris

Anonym skriver:

Som en anden skriver - ophæver den blå farve det gule .. Men du kan mixe havlt afblejning og halvt blå shampoo - og lynhurtigt påføre det din bund ( må tage højst 5 min) og lad det sidde et par min ... Det vil løfte din mørke farve et par toner men pas på - det må ikke sidde for lang tid

- Anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.