Update på bord-opvaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Carina1977

For noget tid siden skrev jeg en tråd omkring en bord-opvaskemaskine og om det var for dumt at bruge penge på sådan en. udfra det havde jeg egentlig bestemt mig for at købe en.

Men nu er planerne blevet ændret 

Min søde kusine har tilbudt mig en stor opvaskemaskine ganske gratis. det eneste det så kommer til at koste mig, er at få en ud og montere den for mig. De har fået sådan en indbygget opvaskemaskine i stedet...altså en af dem, der er bygget ind i køkkenet. Men det er bare SÅ fedt, at hun ville give mig den gratis, og at jeg nu ikke skal ud og bruge penge på en opvaskemaskine 

Dejligt med en sød familie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

BellaCiinea

Carina1977 skriver:

For noget tid siden skrev jeg en tråd omkring en bord-opvaskemaskine og om det var for dumt at bruge penge på sådan en. udfra det havde jeg egentlig bestemt mig for at købe en.

Min søde kusine har tilbudt mig en stor opvaskemaskine ganske gratis. det eneste det så kommer til at koste mig, er at få en ud og montere den for mig. De har fået sådan en indbygget opvaskemaskine i stedet...altså en af dem, der er bygget ind i køkkenet. Men det er bare SÅ fedt, at hun ville give mig den gratis, og at jeg nu ikke skal ud og bruge penge på en opvaskemaskine 

Arj hvor lækkert! Sådan en opper, er simpelthen ik til at undvære

Anmeld

23. oktober 2011

Zafir

jaaaaaaaa hvor fedt
Jeg ELSKER ELSKER min opvaskemaskine
Du kommer også til at elske din.

Tillykke.

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

Carina1977 skriver:

ej hvor fedt... tillykke

Anmeld

23. oktober 2011

B&J

Ej hvor lækkert jeg er slet ikke misundelig

Anmeld

23. oktober 2011

Carina1977

Tak skal i have allesammen  jeg er også bare glad for det, og kan næsten slet ikke vente på at min moster kommer med den 

Jeg får kramper i fingrene og arme der ikke gider makke ret, af at tage en opvask. Så det er bestem tiltrængt, og bliver en enorm lettelse i hverdagen. Så kan jeg også bruge min energi på langt mere interessante ting  Vi alle kan vel blive enige om, at en opvask ikke ligefrem er så interessant? 

Men det bliver feeeedt. Tænk at man kan blive så glad over en materiel ting hmm  

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Vi har ALTID haft opvaskemaskine, lige fra jeg var barn, og det bestemt ikke var alle der havde sådan én.

Jeg vil ikke undvære den, jeg HADER at vaske op i hånden, så da vores gik i stykker, var vi også straks ude for at købe en ny

Skønt med familie der tænker på én, og vil forære en sådan en hushjælp, som du jo virkelig har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.