holder det ikke uuud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er idag 8+0 og har ligget 10 dage i sengen pga kvalme, svimmelhed og murren i mavsen

Kan snart ikke holde det ud mere, bare jeg går oppe 5 min får jeg det mega skidt og kan kun holde ud at ligge under dynen dag og nat... men det er til at blive idiot af...

Ringer og får en akuttid hos lægen imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg er idag 8+0 og har ligget 10 dage i sengen pga kvalme, svimmelhed og murren i mavsen

Kan snart ikke holde det ud mere, bare jeg går oppe 5 min får jeg det mega skidt og kan kun holde ud at ligge under dynen dag og nat... men det er til at blive idiot af...

..

Håber du får det godt igen hurtigt..

Anmeld

24. oktober 2011

katrineoerum

Anonym skriver:

Prøv Seaband.... det er et akkupressur arbånd fra apoteket der virker. Jeg havde det også virkelig dårligt men ti min efter jeg havde taget armbåndet på var kvalmen væk. Det koster 140 og er alle pengene værd. Hvis det ikke virker kan du få pengene tilbage fra produceten

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Prøv Seaband.... det er et akkupressur arbånd fra apoteket der virker. Jeg havde det også virkelig dårligt men ti min efter jeg havde taget armbåndet på var kvalmen væk. Det koster 140 og er alle pengene værd. Hvis det ikke virker kan du få pengene tilbage fra produceten

har armbåndene og synes det er noget opreklameret fis så nej mig hjælper de ik en hat desværre  

Anmeld

24. oktober 2011

LilleMie

Anonym skriver:

Øv det lyder ikke sjovt . Har desværre ingen gode råd, men vil bare lige sige god bedring og håber lægen kan hjælpe dig eller kvalmen snart forsvinder af sig selv ! 

Og husk der kommer noget godt ud af det i sidste ende 

Anmeld

24. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

har armbåndene og synes det er noget opreklameret fis så nej mig hjælper de ik en hat desværre  

De hjalp heller ikke på mig! men jeg fik udskrevet nogle piller som hedder ondansetron !! Og de virker! håber du får det bedre snart!!

Anmeld

25. oktober 2011

katrineoerum

Anonym skriver:

øv det var æveligt. Men jeg forsøgte også at få nogen piller af min læge men det ville hun ikke give mig. :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.