Kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

twinny

Hey tøser....

Drengene er en måned idag..

De er begyndt og græde helt vildt...  De små klynker og er svære at trøste... De er ikk sultne eller noget..

Kan det være 5 ugers tigerspringet, der melder sig????

De viser ingen tegn på kolik, da de har fin afføring og ikk ondt i maven... De har afføring mange gange om dagen...

Det gør ondt i mit moder hjerte at de græder så meget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Krussedulle

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Drengene er en måned idag..

De er begyndt og græde helt vildt...  De små klynker og er svære at trøste... De er ikk sultne eller noget..

Kan det være 5 ugers tigerspringet, der melder sig????

De viser ingen tegn på kolik, da de har fin afføring og ikk ondt i maven... De har afføring mange gange om dagen...

Det gør ondt i mit moder hjerte at de græder så meget....

Det kunne det meget vel være må indrømme at jeg ikke skal gøre mig klog på det, har aldrig mærket til de der famøse tigerspring ved nogle af mine drenge

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

Krussedulle skriver:

Det kunne det meget vel være må indrømme at jeg ikke skal gøre mig klog på det, har aldrig mærket til de der famøse tigerspring ved nogle af mine drenge

okay....  det er bare hårdt at man føler ingenting man gør, hjælper rigtigt....

Anmeld

23. oktober 2011

AnneBJ

Det kan sagtens være det! Tigerspring regnes fra termin.. Felix vil helst bare hænge hos os når han "springer" og vi har mærket alle spring meget tydeligt! Trøst dig med (hvis det er det!) at det hurtigt går over igen!

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

AnneBJ skriver:

Det kan sagtens være det! Tigerspring regnes fra termin.. Felix vil helst bare hænge hos os når han "springer" og vi har mærket alle spring meget tydeligt! Trøst dig med (hvis det er det!) at det hurtigt går over igen!

hva mener du med regnes fra termin???

Jaah, de vil hele tiden ligge i armen også når vi lægger dem fra os i tremmesengen, selvom de sover. begynder de at græde...

Anmeld

23. oktober 2011

AnneBJ

Baby-støv skriver:

hva mener du med regnes fra termin???

Jaah, de vil hele tiden ligge i armen også når vi lægger dem fra os i tremmesengen, selvom de sover. begynder de at græde...

Det lyder meget som det! 

Jamen altså, første spring ligger jo ved 5 ugers alderen. Felix fik det dog da han var ca. 3 uger, men han er også født 2 uger over termin. Så hvis han havde været født på terminsdatoen, havde han været 5 uger, da tigerspringet kom - gav det mening?

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

AnneBJ skriver:

Det lyder meget som det! 

Jamen altså, første spring ligger jo ved 5 ugers alderen. Felix fik det dog da han var ca. 3 uger, men han er også født 2 uger over termin. Så hvis han havde været født på terminsdatoen, havde han været 5 uger, da tigerspringet kom - gav det mening?

Jeg er meget træt med to baby....  og intet søvn

De er kommet to uger før termin.. Så??? hvor "gammel"er de i forhold til det??

Anmeld

23. oktober 2011

AnneBJ

Baby-støv skriver:

Jeg er meget træt med to baby....  og intet søvn

De er kommet to uger før termin.. Så??? hvor "gammel"er de i forhold til det??

jamen så er de vel 2 uger? Er det 2 uger siden du havde termin? Der er som regel en uge op til springet, hvor de er ekstra pylrede, omklamrende osv., så selve springet, og så aftager det hele lidt igen og de er som regel ekstra trætte.

Prøv evt. at google lidt, det giver forståelse for humøret, når man læser alt det deres små kroppe gennemgår på ufattelig kort tid!

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

AnneBJ skriver:

jamen så er de vel 2 uger? Er det 2 uger siden du havde termin? Der er som regel en uge op til springet, hvor de er ekstra pylrede, omklamrende osv., så selve springet, og så aftager det hele lidt igen og de er som regel ekstra trætte.

Prøv evt. at google lidt, det giver forståelse for humøret, når man læser alt det deres små kroppe gennemgår på ufattelig kort tid!

jaah jeg havde termin d 10-10....  men de kom d. 23-09

jeg har godt læst om det... synes bare det var lidt tidligt...  Men det skal også siges de har været meget hurtigt ude med alt andet, som at løfte hovedet og øjenkontakt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.