Sådan en opvaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Zeus

Er den relativt nem at installere? Eller er det næsten nødvendigt, at der kommer en gut ud og installerer den for én?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Maja88

Zeus skriver:

Er den relativt nem at installere? Eller er det næsten nødvendigt, at der kommer en gut ud og installerer den for én?

man mon slet ikke installere sådan en selv.... så ja det er nødvendigt med sådan en fyr

Anmeld

23. oktober 2011

BellaCiinea

Zeus skriver:

Min stedfar gjorde det for os.. tog 10min., ;P

Anmeld

23. oktober 2011

Zeus

Maja88 skriver:

man mon slet ikke installere sådan en selv.... så ja det er nødvendigt med sådan en fyr

Ej er det rigtigt??? Det har jeg aldrig hørt om før.. Hihi, men nu har jeg heller aldrig købt en opvaskemaskine før

Anmeld

23. oktober 2011

henh01

Hvis du bor til leje, i opgang eller vil være dækket af din indbosforsikring så skal det var en autoriseret der installerer den. Der skal være en speciel bakke under og man skal kunne forevise at den er indstillet korrekt ved en evt vandskade senere.

Anmeld

23. oktober 2011

Zeus

henh01 skriver:

Hvis du bor til leje, i opgang eller vil være dækket af din indbosforsikring så skal det var en autoriseret der installerer den. Der skal være en speciel bakke under og man skal kunne forevise at den er indstillet korrekt ved en evt vandskade senere.

Det er da godt jeg ikke har købt hus, med alle de regler

Er det så det sted man køber opvaskemaskinen, der har en installatør, eller er det en vvs mand man skal have fat i, eller..?

Anmeld

23. oktober 2011

Fam. Madsen

her hjemme har min mand installeret den og ja det tog 10min og der er aldrig sket noget.

Anmeld

23. oktober 2011

Mi

Min mand har installeret vores, men han er også handyman. Jeg tror han vil katagorisere det som rimelig nemt.

Anmeld

23. oktober 2011

Zeus

Mi skriver:

Min mand har installeret vores, men han er også handyman. Jeg tror han vil katagorisere det som rimelig nemt.

Måske vi lige skulle give varmemesteren et ring, inden vi tager op og kigger på en imorgen

Anmeld

23. oktober 2011

Mi

Zeus skriver:

Måske vi lige skulle give varmemesteren et ring, inden vi tager op og kigger på en imorgen

Ja, han ved det da helt sikkert.

Vi har en opvaskemaskine fra AEG, den fungere fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.