Nogen der kender denne barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej

Ja er der nogen der kender den barnevogn der hedder Wonder XL fra babysam?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Hej

Ja er der nogen der kender den barnevogn der hedder Wonder XL fra babysam?  

ved ikke noget selv men fandt en tråd her:

https://www.baby.dk/debat/61447pi1/babyudstyr/wonder-xl-barnevogn.aspx

Og der er en der har erfaring fra tråden her:

Ja, den fås en gang imellem på bud til nærmest ingen penge :-)

Vi havde sådan en (Wonder XL) til den første og til den anden - købte ny hver gang.

Til den første holdt den lige med nød og næppe - til nr. 2 holdt den ikke tiden ud, den gik i stykker i de der sikkerhedsdimser, der holder kassen på stellet - og når det ikke er en "mærke" vogn, kan man ikke få reservedele til dem - heller ikke selvom den er købt i babysam.

Denne gang har vi købt en super fed og flot brugt Emmaljunga til 1800 med det hele..... -

Havde vi købte en dyr vogn fra start, vil jeg tro vi kunne have brugt den til nummer 3 nu her også..... - det gjorde vi bare ikke :-)

Alligevel vil jeg sige, at hvis det kun er en sovevogn, så er Wonder XL udemærket til prisen (selvom jeg IKKE skal have den igen, fordi vi bruger barnevogn i lang, lang tid.... og dét kan den bare ikke holde til....)

Mange hilsner fra Christina 28+1 (som også både vil anbefale QXL og guloggratis.....)

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

ved ikke noget selv men fandt en tråd her:

https://www.baby.dk/debat/61447pi1/babyudstyr/wonder-xl-barnevogn.aspx

Og der er en der har erfaring fra tråden her:

Ja, den fås en gang imellem på bud til nærmest ingen penge :-)

Vi havde sådan en (Wonder XL) til den første og til den anden - købte ny hver gang.

Til den første holdt den lige med nød og næppe - til nr. 2 holdt den ikke tiden ud, den gik i stykker i de der sikkerhedsdimser, der holder kassen på stellet - og når det ikke er en "mærke" vogn, kan man ikke få reservedele til dem - heller ikke selvom den er købt i babysam.

Denne gang har vi købt en super fed og flot brugt Emmaljunga til 1800 med det hele..... -

Havde vi købte en dyr vogn fra start, vil jeg tro vi kunne have brugt den til nummer 3 nu her også..... - det gjorde vi bare ikke :-)

Alligevel vil jeg sige, at hvis det kun er en sovevogn, så er Wonder XL udemærket til prisen (selvom jeg IKKE skal have den igen, fordi vi bruger barnevogn i lang, lang tid.... og dét kan den bare ikke holde til....)

Mange hilsner fra Christina 28+1 (som også både vil anbefale QXL og guloggratis.....)

Tak 

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ikke andre der kender den? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.