søger ny barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

nogen der ved hvor jeg kan bestille denne Emmaljunga Edge Duo Combi over nettet henne ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

K&S

den-lykkeligste skriver:

nogen der ved hvor jeg kan bestille denne Emmaljunga Edge Duo Combi over nettet henne ????

Hvorfor over nettet?

Anmeld

23. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

K&S skriver:

Hvorfor over nettet?

fordi jeg gerne vil kigge og vælge en derfra med hensyn til prisen og bestille en og så hente den.

Anmeld

23. oktober 2011

Pigent

den-lykkeligste skriver:

Nu kan jeg se at din datter er fra juli i år. Kender nogen der har sådan en og deres datter kunne kun bruge barnevogns delen det første års tid også måtte hun over i klapvogns delen. 

Jeg kan kun finde den på udlandske sidder eller brugt på danske 

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

den-lykkeligste skriver:

fordi jeg gerne vil kigge og vælge en derfra med hensyn til prisen og bestille en og så hente den.

Mht. prisen, så er den stort set det samme lige meget hvor du køber den i DK - skal du spare, så skal du tage til Sverige, det er der flere herinde fra, der har gjort

Du kan på babysam.dk og ønskebørn.dk se modellen i kataloget

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

den-lykkeligste skriver:

Du kan se specifikationer på vognen her:

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Edge_Duo_Combi-478.html

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

den-lykkeligste skriver:

Vi har forresten Mondial Duo Combi og er super glad for den  men som en anden skriver, så kunne Anton kun ligge i barnevognsdelen indtil han blev 1 år, så vi har købt en altanbarnevogn, så han kan sove til middag i den herhjemme. Og så bruger vi klapvognsdelen, når vi skal ud - den kan han også sagtens sove i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.