ang. nan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Fam. Madsen

min søn på 3mdr får nan og har fået det fra han var 1 uge gammel.

men nu laver de ikke den nan han får længer men en der hedder nan pro. nogen der ved hvad forskellen er. jeg tænker om min søn nu kan tåle at der bare bliver ændret eller om jeg skal skiftes ved 2 anden flaske fo9r og vende hans mave til den nyre nan.. nogen som har været ude i det??

håber i forstår mit spørgersmål og kan hjælpe mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Janni.

Jeg ved ikke om de har ændret noget synderligt i den, vi forsatte bare med den nye nan. Her kan vi ikke mærke nogen forskel på hans mave eller mætheden. Han spiser stadig samme mængde nan. 

Anmeld

23. oktober 2011

Fam. Madsen

Janni. skriver:

Jeg ved ikke om de har ændret noget synderligt i den, vi forsatte bare med den nye nan. Her kan vi ikke mærke nogen forskel på hans mave eller mætheden. Han spiser stadig samme mængde nan. 

det lyder godt..

man bliver bare lidt underlig når de bare ændre sådan..

Anmeld

23. oktober 2011

mor2011_

den ny nan skulle være mildere for maven så tro ikke at det er stor forskel på den ny og gammel

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Fam. Madsen skriver:

min søn på 3mdr får nan og har fået det fra han var 1 uge gammel.

men nu laver de ikke den nan han får længer men en der hedder nan pro. nogen der ved hvad forskellen er. jeg tænker om min søn nu kan tåle at der bare bliver ændret eller om jeg skal skiftes ved 2 anden flaske fo9r og vende hans mave til den nyre nan.. nogen som har været ude i det??

håber i forstår mit spørgersmål og kan hjælpe mig??

Vi bruger den nye nan... 

Den nye Pro udgave er tilsat Bifidus BI, som er gavnlige mælkesyrebakterier. Bifidus BIfindes også i modermælk. 

Bifidus BI har samme egenskab som L. Reuteri som findes i BioGaia dråber, hvis du kender dem.

Anmeld

23. oktober 2011

Muttitil1+1

Aktiv bakteriekultur og tilsat nukleotider... jeg mener det er det de har skrevet på den nye.
Vores søn har ikke reageret ved skift til den nye, og han har endda mange maveproblemer, så det tror jeg roligt I kan gøre

Anmeld

23. oktober 2011

Fam. Madsen

mange tak for alle jeres svar.

tror bare vi skifter over så, unden og være bekymret.

man vil jo sine børn det beste så jeg blev lidt underlig da jeg så de ikke havde den gammel nan i butikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.