Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker.
Han spiser meget lidt, sover faktisk heller ikke og snakker meget lidt i forhold til han plejer.
Jeg blir da helt bekymret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
man skal aldrig udelukke at han måske fejler noget..feks feber, forkølse eller måske ondt i maven..men kan tydelig selv huske at min søn for den ene dag til den anden var helt anderledes en han plejet..netop det med at så snakket han ik lige så meget sov på en anden måde osv...tror de gør det fordi deres udvikling for den ene dag til den anden skifter rigtig hurtigt og personlig så tror jeg at de så lige skal bruge en dag eller to til at også mentalt at følge med..vis du forstår hvad jeg mener....
Katrine
katrine26 skriver: man skal aldrig udelukke at han måske fejler noget..feks feber, forkølse eller måske ondt i maven..men kan tydelig selv huske at min søn for den ene dag til den anden var helt anderledes en han plejet..netop det med at så snakket han ik lige så meget sov på en anden måde osv...tror de gør det fordi deres udvikling for den ene dag til den anden skifter rigtig hurtigt og personlig så tror jeg at de så lige skal bruge en dag eller to til at også mentalt at følge med..vis du forstår hvad jeg mener.... Katrine
Jeg forstår dig helt. Så måske sådan et tigerspring i miniudgave eller hvad man siger? Hvis du forstår
Synes slet ikke han er som han plejer. Kan slet ikke kende ham
ja det kan du godt kalde det..kender det udemærket..havde også nogle gange da min søn var lidt mindre ( han bliver et år i nov) samme følse at. Ej det her er bare ik min søn for han er ik som han plejer...men selvfølig skal du holde øje med ham vis han slet ik spiser og sover.
Katrine26
katrine26 skriver: ja det kan du godt kalde det..kender det udemærket..havde også nogle gange da min søn var lidt mindre ( han bliver et år i nov) samme følse at. Ej det her er bare ik min søn for han er ik som han plejer...men selvfølig skal du holde øje med ham vis han slet ik spiser og sover. Katrine26
Har endelig fået ham til at sove og spise lidt.
Jeg synes også han er ret varm, så prøver altså at tage hans feber når han vågner. Han har max sovet 30 min ad gangen idag
ja det lyder som en god ide..vi kender det jo fra os selv at når man har feber så er man slatten, gider ik spise og noglen gange kan det være svært at sove vis man har ondt i kroppen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128