JEres aller bedste juleopskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

NoName

Hej piger, og drenge...

Vi har besluttet os for at holde jul hjemme for aller første gang i år. Og samtidig har vi snakket om at lave lidt julegodter, jeg skal lige huske at takke Kay, for tråden med andestegen - den vil nok blive læst et par gange, for jeg har heller aldrig stegt en and...

Hvad laver i af julegodter og kom gerne med jeres bedste opskrift...

ihhh jeg glæder mig helt til at skulle igang med at jule bage og håber sådan at Caroline har lyst til at være med - meen hun er nok lidt for lille endnu...

glædelig forjul...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Kay

noname skriver:

Hej piger, og drenge...

Vi har besluttet os for at holde jul hjemme for aller første gang i år. Og samtidig har vi snakket om at lave lidt julegodter, jeg skal lige huske at takke Kay, for tråden med andestegen - den vil nok blive læst et par gange, for jeg har heller aldrig stegt en and...

Hvad laver i af julegodter og kom gerne med jeres bedste opskrift...

ihhh jeg glæder mig helt til at skulle igang med at jule bage og håber sådan at Caroline har lyst til at være med - meen hun er nok lidt for lille endnu...

glædelig forjul...

jamen det er da så lidt

kan kun sige at anden blev super god... og sussies opskrift på risalamande vandt over 3 andre opskrifter så den vil jeg helt sikkert sige er den aller bedste

hmmm julegodter... jamen jeg plejer at lave hjemmelavet konfekt... i år vil jeg også prøve med fyldte chokolader

så plejer vi at bage vanilie kranse... en tradition fra da jeg var barn... der plejede vi at bage dem hos min mormor... en opskrift fra min oldemor... som går i arv... og bliver bagt hvert år... og er så hemmelig at jeg ikke engang kender den endnu... da det er min mor der har opskriften nu...

men noget jeg kan give dig ide til... jeg elsker duften af jul... så jeg plejer at tage et tærte fad med sand i bunden, og så lidt fyrfadslys fordelt rundt om... rundt om dem fordeler du så hele nelliker, kanelstang, hele stjerneannis og tørrede appelsin skiver... det dufter så dejligt... hvi du har brandeovn kan du med fordel stille fadet ovenpå det...

og så kan jeg kun råde dig til at øve maden inden... hihi... jeg fandt da ud af hvordan jeg ikke skal gøre her i weekenden

Anmeld

23. oktober 2011

GitteC78

plejer at lave julekonfekt  Og sidste år lavede jeg brændte mandler.... mums hvor var de lækre. Jeg brugte denne opskrift:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=15149&Jul&Br%C3%A6ndte%20mandler

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

her er alle de julegotter jeg lavede sidste år miekes´s kager

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

muzen skriver:

din side er nu blevet en del af mine "favoritter" her på computeren

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

Kay skriver:

din side er nu blevet en del af mine "favoritter" her på computeren

jamen jeg takker da mange gange :-)

Anmeld

23. oktober 2011

Carina:-)

muzen skriver:

Uhm

Her røg den også i foretrukne

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

Carina:-) skriver:

Uhm

Her røg den også i foretrukne

mange tak

Anmeld

24. oktober 2011

NoName

muzen skriver:

Neeeeej hvor hyggeligt , jeg har også gemt dig som farvorit...

Anmeld

24. oktober 2011

NoName

Kay skriver:

jamen det er da så lidt

kan kun sige at anden blev super god... og sussies opskrift på risalamande vandt over 3 andre opskrifter så den vil jeg helt sikkert sige er den aller bedste

hmmm julegodter... jamen jeg plejer at lave hjemmelavet konfekt... i år vil jeg også prøve med fyldte chokolader

så plejer vi at bage vanilie kranse... en tradition fra da jeg var barn... der plejede vi at bage dem hos min mormor... en opskrift fra min oldemor... som går i arv... og bliver bagt hvert år... og er så hemmelig at jeg ikke engang kender den endnu... da det er min mor der har opskriften nu...

men noget jeg kan give dig ide til... jeg elsker duften af jul... så jeg plejer at tage et tærte fad med sand i bunden, og så lidt fyrfadslys fordelt rundt om... rundt om dem fordeler du så hele nelliker, kanelstang, hele stjerneannis og tørrede appelsin skiver... det dufter så dejligt... hvi du har brandeovn kan du med fordel stille fadet ovenpå det...

og så kan jeg kun råde dig til at øve maden inden... hihi... jeg fandt da ud af hvordan jeg ikke skal gøre her i weekenden

He he, nå men så kan jeg vel ikke fritte dig for den opskrift på vaniliekranse??? ti hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.