Mini A Ture vinteranorak, hvordan med størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.255 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

bøgelund

overvejer en vinteranorak til Anna, men er virkelig i tvivl med størrelsen.. ville jo gerne at den kan bruges hele vinteren..

hun er lige nu i en str 80, som hun passer fint.. det er ikke sådan at hun er på vej i 86 i alt.. men hun har lidt i 86, som kan foldes så det passer..

er de store eller små?

skal jeg ta 80 eller 86?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

sarahb

jeg synes de er lidt store. Vi har haft dem i forårs af 3 omgange.

Anmeld

23. oktober 2011

bøgelund

sarahb skriver:

jeg synes de er lidt store. Vi har haft dem i forårs af 3 omgange.

okay, tuind tak for det..

Anmeld

23. oktober 2011

Mettemus

Vi har købt i str 80 (han bruger 74/80) og den er i hvert fald rigeligt stor til hele vinteren.

Anmeld

23. oktober 2011

bøgelund

Mettemus skriver:

Vi har købt i str 80 (han bruger 74/80) og den er i hvert fald rigeligt stor til hele vinteren.

ville du så tro at 80 er fint nok, når hun er i en 80 nu, i tøj..? 86 er lige stort nok i tøj, endnu.. 

Anmeld

23. oktober 2011

Mussen2

Jeg havde samme overvejelse med min datter. endtemed at købe en 92, som hun også bruger pt.. Den er rigelig stor. Så jeg synes også de er lidt store i størrelsen.

Jeg har lige købt på tilbud

Anmeld

23. oktober 2011

bøgelund

Mussen2 skriver:

Jeg havde samme overvejelse med min datter. endtemed at købe en 92, som hun også bruger pt.. Den er rigelig stor. Så jeg synes også de er lidt store i størrelsen.

Jeg har lige købt på tilbud

hvorhenne?

så tror jeg det ender med at blive en 80.. 

Anmeld

23. oktober 2011

Mettemus

bøgelund skriver:

ville du så tro at 80 er fint nok, når hun er i en 80 nu, i tøj..? 86 er lige stort nok i tøj, endnu.. 

Ja det vil jeg gætte på. Synes der er ret stor forskel på str 80 og 86 (prøvede begge to på ham), og han er langt fra at fylde str 80 ud. Huen en for stor og der er et godt opsmøg på ærmerne for at han ksn få hænderne ud + at den er lidt A-formet og vid i selve kroppen (gir det mening?)

Anmeld

23. oktober 2011

Mussen2

bøgelund skriver:

hvorhenne?

så tror jeg det ender med at blive en 80.. 

Jeg goodlede mini a ture udsalg og der kom flere side op. Jeg endte med at købe på styledelux, da man fik et par gratis mini a ture vanter med. godt nok var de ikke i rette størrelse, men så kan de bruges senere. Jeg gav 599 for jakken

Samlet ca 1000 for jakke, vanter og hue

Anmeld

23. oktober 2011

bøgelund

Mettemus skriver:

Ja det vil jeg gætte på. Synes der er ret stor forskel på str 80 og 86 (prøvede begge to på ham), og han er langt fra at fylde str 80 ud. Huen en for stor og der er et godt opsmøg på ærmerne for at han ksn få hænderne ud + at den er lidt A-formet og vid i selve kroppen (gir det mening?)

super.. det giver helt mening.. 

jeg gider bare heller ikke, at hun svømmer i den.. det er der ikke rigtig noget ved.. 

men tak for hjælpen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.