det der philips avent:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

lillekylling

ja, det har jeg jo tænkt mig at købe når denne tid kommer.

jeg vil gerne ha sutteflasker, sutter, microbølge steralisator, flaskevarmeren til strøm.

tænkte på at købe microbølge steralisatoren og flaskevarmeren brugt på nettet..synes i godt man kan det?..altså sutteflasker og sutter vil jeg købe fra ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

TaAsJu

Det kan du sagtens... Syntes jeg i alt fald prøv og kigge på www.baby city.co.uk de er rigtig billige og tager ikke så meget i fragt

Anmeld

23. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lillekylling skriver:

jeg vil gerne ha sutteflasker, sutter, microbølge steralisator, flaskevarmeren til strøm.

tænkte på at købe microbølge steralisatoren og flaskevarmeren brugt på nettet..synes i godt man kan det?..altså sutteflasker og sutter vil jeg købe fra ny

Hvis jeg var dig, ville jeg vente med at købe dyrt "sutteflaskeudstyr", til jeg vidste, om barnet overhovedet vil tage flasken. Ingen af mine tre børn accepterede nogensinde flasken, og så er det jo ærgerligt, hvis man har brugt en masse penge på tilbehør m.v.

Anmeld

23. oktober 2011

hekran

lillekylling skriver:

Jeg ville nok også vente med at købe indtil jeg vidste om barnet ville tage den flaske. Mine store tog begge Avent, men min lille nægtede indtil jeg prøvede Pigeon.

Med det sagt, så skal jeg liiige indskyde, at jeg har en Avent flaskesterilisator til mikroovn, som bare står og fylder Du kan vende tilbage, når du ved, om du får brug for den.

Anmeld

23. oktober 2011

SpunkenJo

lillekylling skriver:

Jeff ville starte med sterilisatoren.
- du ved jo ikke om an igen bare kommer til at køre som smurt

Tilgengæld er steri-dimsen guld værd!! Og vi bruger den stadig nu på snart 3. år til alle sutterne

Flasker mm. Kan også købes NÅR baby er født

Mener man på amazon.co.uk kan få det til rigtig gode priser
Så evt. Køb steri og et sæt flasker der, så har du da lidt

Anmeld

23. oktober 2011

lillekylling

SpunkenJo skriver:

Tilgengæld er steri-dimsen guld værd!! Og vi bruger den stadig nu på snart 3. år til alle sutterne

ja det var en god ide..tænker måske bar 2 flasker til at starte med..og steralisator tingen..så har man da lidt..også det ikke den store "udgift" hvis ikke man får det brugt..

tror du man vil få brugt den til at varme flasken?.

.

Anmeld

23. oktober 2011

lillekylling

kan man egenntlig godt være bekendt at

bruge en bryst pumpe også proppe det i sutteflasker, til hvis man skal til en fødselsdag eller noget eller en tur indtil byen.

også ha den i sådan en thermotaske?

Anmeld

23. oktober 2011

lillekylling

SpunkenJo skriver:

hvad står de engelske pund i i dag..kan ikke finde det på valuta kurser

Anmeld

23. oktober 2011

SpunkenJo

lillekylling skriver:

ja det var en god ide..tænker måske bar 2 flasker til at starte med..og steralisator tingen..så har man da lidt..også det ikke den store "udgift" hvis ikke man får det brugt..

tror du man vil få brugt den til at varme flasken?.

.

Go plan

Og mest nej til den der flaskevarmer. Har ALDRIG brugt en og aldrig tænkt at jeg har manglet en.

Et tip til flaske er, at man blander et koncentrat med nedkølet kogt vand(2/3) og nælkepulver, som sættes på køl. Når så baby er sulten hælder man bare kogende vand(1/3) i det køleskabskolde konentrat, og vupti, i løbet af ganske få minutter er flasken sereringsklar med den rette temperatur.
- også skidesmart når man er på tur. Så er det jo bare en termokande med og koncentratet i en "termotaske" så den holder sig kold og frisk.

Kh Jo

Anmeld

23. oktober 2011

SpunkenJo

lillekylling skriver:

hvad står de engelske pund i i dag..kan ikke finde det på valuta kurser

8,5

Se her:
http://www.valutakurser.dk/currency/showgraph.aspx ?valutaid=233056

De har en valutaomregner på forsiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.