Kommer de ikk til fryse :/ ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Undre mig lidt over om de små .. Det må være svært at skifte og vaske barnet i her kolde vejr .. Selvom radiotaren også er tændt .. Mit barn nyser hvergang når jeg skifter ham så ved jeg at der er koldt .. Hvad skal man dog gøre til den rigtige vinter .. Ved det er kun 5 minutter at skifte ble eller skifte tøj .. Men dog de stakkleeer .. Det er jo hundekoldt især for spædbørnene ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

signe.

Anonym skriver:

Undre mig lidt over om de små .. Det må være svært at skifte og vaske barnet i her kolde vejr .. Selvom radiotaren også er tændt .. Mit barn nyser hvergang når jeg skifter ham så ved jeg at der er koldt .. Hvad skal man dog gøre til den rigtige vinter .. Ved det er kun 5 minutter at skifte ble eller skifte tøj .. Men dog de stakkleeer .. Det er jo hundekoldt især for spædbørnene ..

jeg er ikke sikker på jeg er helt med... der er vel varme der hvor I bor? her er der ingen problemer med skift of vask af vores unger..

Anmeld

23. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Masser af småbørn, småryster og nyser når de får tøjet af..det er en helt normal refleks..også selvom der er drønvarmt.
Det er kroppen bygget til at skulle gøre..så det skal du ikke bekymre dig over.
Men naturligvis skal der være rart varmt i det rum hvor du skifter den bette.
Min den mellemste rystede også og nøs, når tøjet blev pillet af hende, men vi vidste hun ikke frøs rigtigt, for hendes værelse var 22 grader og lækkert lunt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. oktober 2011

Zafir

Frigg sov ude hele sidste vinter, hvor det var MEGA koldt

Hun havde godt med skind og uld omkring sig. HUn froes ikke det mindste.

Det var skoent og hun sover helt fantasitsk udenfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.