Kan I genkende jeres små poder i jer selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

fam.4xc

Efterhånden som Caroline udvikler sig og nu er 3 år og 9 mdr er hendes personlighed rigtig kommet til udtryk... og hold da op hvor hun ligner mig.. det er skræmmende og ik altid for det bedste... men jeg har nu klaret det meget godt alligvel

Men hun er som jeg var som lille... helst 3 skridt bag de andre... ik den der melder sig til feks at råbe op i billedlotteri når hun er på udebanen... og er ik vild med når de skal på tur eller hjem til nogen i børnhaven og holde fødselsdag... hun er også begyndt at være ked indimellem ved aflevering selvom hun jo er glad nok for BH når først hun er der...MEN hold op hvor kan jeg se mig selv i hende og det mønster hun følger...

Det her er selvfølgelig kun på udebanen, hjemme er hun fræk, MEGET snakkende og overhovedet ik genert

Lillesøs som jo kun er 1 år og 2 mdr virker som en der bruger albuer mere og som har temperament, så det skal jo nok blive spændende at se hendes personlighed udvikle sig mere de kommende år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

DK

Uha ja... Altså Kirstine er lige blevet 5 år, og ligner ikke mig som jeg var da jeg var barn, men ligner mig som jeg er nu!!!

Skræmmende at se en lille kopi af en selv løbe rundt. Hun taler, agerer og står ligesom mig. Når hun er hjemme hos sin far, siger han, at det af og til er som om jeg stadig er der, nu bare i mini udgave, he he he...

I får lige et foto... Sådan her har lille pigen desværre kopieret af nogen, som den rigtige "foto-stilling". Hænderne i siden, og det højre ben lidt længere fremme end det venstre, he he.

Derfor skal man dælme passe på hvad man siger og gør, for ALT bliver bare kopieret med det samme!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Nej jeg ser hans far På både godt og ondt. Når vi sidder og spiser aftensmad og de sidder ved siden af hinanden....ja så er det tydligt at de er far og søn. Jeg kan ofte gå i stå og bare kigge på dem når de laver noget sammen. Samme minik og bevægelse

Men han har også farmand temperment - og samme mangel på tålmodighed

Men mon ikke det er sådan? Jeg mener at pige/mor og dreng/far ligner hinanden?

Jeg ved da fra mig selv at jeg er min mor (og det er min lillesøster også selvom hun ikke vil indrømme det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.