tøsser til jer som er var/er gravide med silikone bryster???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej tøsser til jer som har fået lavet bryster. er jeres bryster også meget ømm jeg kan næsten ikke røre min så gør det mega ondt. ville bare om det er normalt?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

hej tøsser til jer som har fået lavet bryster. er jeres bryster også meget ømm jeg kan næsten ikke røre min så gør det mega ondt. ville bare om det er normalt?????

Jeg fik lavet mine bryster for et år siden og er gravid i uge 34 nu. Jeg har hele vejen haft ømme bryster, men ikke så det ikke kunne holdes ud. Desuden kan mine hverken ses eller mærkes som silikonebryster nu, da de er vokset så meget. De er ligeså bløde som naturlige .

Vil anbefale dig at kontakte din læge hvis det bliver slemt. Der KAN komme komplikationer efter en brystoperation.

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Jeg fik lavet mine bryster for et år siden og er gravid i uge 34 nu. Jeg har hele vejen haft ømme bryster, men ikke så det ikke kunne holdes ud. Desuden kan mine hverken ses eller mærkes som silikonebryster nu, da de er vokset så meget. De er ligeså bløde som naturlige .

Vil anbefale dig at kontakte din læge hvis det bliver slemt. Der KAN komme komplikationer efter en brystoperation.

ok men der går vel også noget tid før de bliver "normale" efterhånden jo længer man kommer hen i forløbet? nu er jeg kun 9+1 så det tager vel lidt tid?????

Anmeld

23. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

ok men der går vel også noget tid før de bliver "normale" efterhånden jo længer man kommer hen i forløbet? nu er jeg kun 9+1 så det tager vel lidt tid?????

Ja det gør det. Det kommer jo også an på hvor store man har fået dem lavet. Mine blev først "normale" eller hvad man skal kalde det omkring uge 25.  Men de bliver jo sig selv igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.