Må indrømme, det har været 3 hårde dage, de sidste dage... Mangler 1 dag mere som er i morgen alene med begge piger...
Det er fandmer hårdt... Det har kostet mange tude ture...
Selvfølgelig er det nyt for Julie at skal dele mor og far med en mere... Derfor får hun en reaktion på det, med en slem adfærd...
Hun høre slet ikke efter hvad jeg siger, jeg snakker med hende i børnehøjde, hvor hun 5 minutter efter gør nøjagtig det samme igen...
Sådan køre det fra farmand køre afsted til han kommer hjem... Hun er nøjagtig på samme måde i dagplejen også...
Til morgen nægtede hun at spise morgenmad, hun vil hellere have slik og sagde til hende den går ikke.. Det spiser man ikke, og hun blev hysterisk og nægtede det meste af dagen at spise noget... først i eftermiddags kom hun og sagde at hun var sulten, og jeg havde tilbudt hende frugt og brød i løbet af dagen, hun ville ikke spise noget, så tænkte at hun måtte komme og sige når hun var sulten...
Når Lina sover, får Julie den fulde opmærksomhed... Hun bliver tilbudt at være med til at pusle om Lina og give hende mad... Hun vil for det meste gerne være med, og også god til at sige fra hvis hun ikke vil...
Puuh, tårene triller bare ned af mig.... 
Havde brug for at komme ud med det...
Anmeld