Baby alarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja vi startede med ikke at mene at have brug for den da vi bor i 2-værelses og han oftest ville være i samme rum som os..

MEN nu da han er blevet mere følsom overfor lyd og lys og generelt sover bedre inde i soveværelset så nu skal vi nok bruge en så vi er sikre på at kunne høre ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

katrine26

jeg har nova beby alarmer og vildt glad for dem..de fortæller også hvor mange grader der inde hos barnet..

Katrine26

Anmeld

23. oktober 2011

Wampires

okay..

hvor kan man købe de forskellige alarmer og hvad er prisniveauet?

fandt en gammel debat fra 06 (tror jeg det var) men kan jo ikke være sikker på priser m.v. stadig er det samme idag...

Anmeld

23. oktober 2011

katrine26

hos babysam eller på nettet..jeg tror vi gav mellem 800-1200 for vores kan ik lige huske det.

Men tjek det på nettet så kan du få et overblik over priser og modeller.

Katrine26

Anmeld

24. oktober 2011

Babystar

Både herinde og privat har jeg hørt meget godt om babyalarmen 'Super Nova' - den koster omkring 1200-1300 kr. og kan købes flere steder på nettet Vi håber selv at kunne forhandle dem indenfor den nærmeste fremtid

Anmeld

24. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Vi har bare haft et sæt walkitalkier fra Harald Nyborg og de har fungeret upåklagelig og koster kun 200 kr. Har aldrig haft problemer med at andre babyer gik i dem osv!! Vh Stine

Anmeld

24. oktober 2011

132319

Jeg har disse fra Philips Avent og er vildt glad for dem

De har mange gode funktioner som temperaturmåler, vuggeviser (har jeg dog aldrig brugt) og en knap så man kan tale til barnet.

De virker upåklageligt!

De kan købes til halv pris af prisen herhjemme, på Amazon og kommer med danske stik

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2011

Wampires

mht. baby-alarmer

hvor ofte skifter I så batteri ? og hvad slags og hvor mange batterier skal der bruges ad gangen?

og de af jer der bruger dem fra harald Nyborg hvordan fungerer det sådan rent praktisk? walkier skal man da holde en knap nede for at tale i eller er det os der er gammeldags?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.