Orgg hvor er det irriterende :( ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Azooo

Her for tiden er min baby er nogen gange begyndt hyle og skrige ,. Gir ham mit bryst , jeg ved han er sulten men jeg gir ham bryst, bar mit bryst vorte rammer hans mund han skriger og skriger indtil jeg må berolige ham lidt med narresutten og lave mme , det vil han gerne .. Hvorfor tager han ikk imod mit bryst .. Har fx ammet ham hele dagen men nogen gange vil han bar absolut iiikkkk .. Ved ikk hvorfor men jeg er heller ik særlig glad for den mme .. Vil amme ham fuldt kun med mit bryst har altid rigeligt men det går skævt nogen Gange indtil han får mme på flaske .. iihhh altså ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

g.seerup

rigtig trælst!! det er lidt af en ond cirkel du er kommet ind i.. når han ikke spiser så tit hos dig bliver der ikke dannet så meget mælk, og sidst på dagen kan det være der bare ikke er mere måske..???

babyer finder hurtigt ud af, at det er lettere at få mælken ud af en sutteflaske end brystet.. måske er han FOR sulten, og det skal bare gå stærkt..????

jeg ved det ikke..håber det snart bliver bedre..men tænker lidt hvis du har ammet ham hele dagen og der ikke har været nogen problemer, og det så starter her sidst på dagen, at det er fordi du ikke har nok til at mætte ham..

knus til dig

Anmeld

23. oktober 2011

Azooo

g.seerup skriver:

rigtig trælst!! det er lidt af en ond cirkel du er kommet ind i.. når han ikke spiser så tit hos dig bliver der ikke dannet så meget mælk, og sidst på dagen kan det være der bare ikke er mere måske..???

babyer finder hurtigt ud af, at det er lettere at få mælken ud af en sutteflaske end brystet.. måske er han FOR sulten, og det skal bare gå stærkt..????

jeg ved det ikke..håber det snart bliver bedre..men tænker lidt hvis du har ammet ham hele dagen og der ikke har været nogen problemer, og det så starter her sidst på dagen, at det er fordi du ikke har nok til at mætte ham..

knus til dig

Er sårn lidt klar over at med flasken er nærmere for ham men altså det ikk fordi mit bryst er helt tomt .. Brystet er jo så sten hård med mælk i :/ .. Han suger engang noget bar når hans læber rammer mit bryst skriger han .. Må tage ham op , vugge ham lidt i mine arme , prøver igen med mit bryst når falder til ro men nææh nej det ander med jeg giver ham MME .. .. Og tak for dit svar

Anmeld

24. oktober 2011

g.seerup

Heza2410 skriver:

Er sårn lidt klar over at med flasken er nærmere for ham men altså det ikk fordi mit bryst er helt tomt .. Brystet er jo så sten hård med mælk i :/ .. Han suger engang noget bar når hans læber rammer mit bryst skriger han .. Må tage ham op , vugge ham lidt i mine arme , prøver igen med mit bryst når falder til ro men nææh nej det ander med jeg giver ham MME .. .. Og tak for dit svar

kan du måske malke lidt ud så brystet ikke er så hårdt?? det kan også være derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.