Dumt spørgsmål om Ipod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Plysbjørnen

Lidt pinligt jeg har lige fået sådan en fiks ting som hedder en Ipod... Mange af jer har nok sådan en, men ja det er altså min den første... Kan sådan en afspille wma-filer eller er det kun MP3 filer der dur???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

pussekat

Aniteb skriver:

Lidt pinligt jeg har lige fået sådan en fiks ting som hedder en Ipod... Mange af jer har nok sådan en, men ja det er altså min den første... Kan sådan en afspille wma-filer eller er det kun MP3 filer der dur???

her lige høre min mand om det og han sige det er kun mp3 du kan lige på

Anmeld

22. oktober 2011

Plysbjørnen

pussekat skriver:

her lige høre min mand om det og han sige det er kun mp3 du kan lige på

Okay, det nøjes jeg med så. har nemlig en del wma filer, men dem må jeg bare sortere fra...

Anmeld

22. oktober 2011

enrigtigfar?

Du kan også konvertere dine wma filer til mp3 - der findes masser af (gratis) programmer på nettet

Anmeld

22. oktober 2011

Plysbjørnen

enrigtigfar? skriver:

Du kan også konvertere dine wma filer til mp3 - der findes masser af (gratis) programmer på nettet

Fandt ud af at det gjorde Itunes for mig, for den var jo ikke til freds med den måde jeg havde lagt musikken ind på. Jeg skulle bruge Itunes (hvilket min dovenskab ikke havde gidet bøvle med) men var jo nød til det, og den startede lige med at konvertere dem til et andet musikformat... 

Og nu arbejder den så på at hente alt musikken ind i Itunes... Og så må jeg jo lægge det ind bagefter...

Anmeld

22. oktober 2011

enrigtigfar?

Det gør den stort set også for dig - du kan lave flere mapper/spillelister som du så importerer til din ipod

Anmeld

22. oktober 2011

Plysbjørnen

enrigtigfar? skriver:

Det gør den stort set også for dig - du kan lave flere mapper/spillelister som du så importerer til din ipod

Okay. Skal bare lige lære at bruge det. Har aldrig haft sådan en før. Ikke engang en alm mp3 afspiller har jeg haft. Så jeg er lidt forvirret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.