D - dråber..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Heidi lisborg

Hej piger..!! Har brug for lidt hjælp..!! Vi har givet Sofia malou d dråber siden i tirsdags.. Men hun græder sådan om aften, fordi hun har ondt i maven.. Hvor langt tid forstætter de med at have ondt i maven..!! Går det snart over, for syntes det er syndt for min datter..!! Kan ikk holde ud at hun har ondt..!! Eller skal jeg bare lade vær med at give hende dem.. Hvorfor skal de have de dråber, kan man købe nogle andre, hvor de ikk får så ondt i maven...?? Mvh Heidi - stolt mor til Sofia Malou..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Ingen af mine børn har kunne tåle D dråber så de har fået acd dråber i stedet.

Mange af de d dråber de rer i dk er lavet på kokus olie og det går ikke altid godt med de små maver.

Anmeld

22. oktober 2011

Toshiba

Heidi lisborg skriver:

Hej piger..!! Har brug for lidt hjælp..!! Vi har givet Sofia malou d dråber siden i tirsdags.. Men hun græder sådan om aften, fordi hun har ondt i maven.. Hvor langt tid forstætter de med at have ondt i maven..!! Går det snart over, for syntes det er syndt for min datter..!! Kan ikk holde ud at hun har ondt..!! Eller skal jeg bare lade vær med at give hende dem.. Hvorfor skal de have de dråber, kan man købe nogle andre, hvor de ikk får så ondt i maven...?? Mvh Heidi - stolt mor til Sofia Malou..

det behøver jo ikke være dråberne.... hun har også alderen hvor kolik starter ( håber IKKE det er det)

Anmeld

22. oktober 2011

Heidi lisborg

Toshiba skriver:

det behøver jo ikke være dråberne.... hun har også alderen hvor kolik starter ( håber IKKE det er det)

Umm nej det er rigtigt nok, men i går og idag har vi ikk givet hende dråberne og der har hun det bare rigtigt godt.. Ikk ondt i maven og helt normalt afføring.. For de dråber har bare gjordt afføringen helt vandet..!! Så tror ikk det er kolik..

Anmeld

22. oktober 2011

Heidi lisborg

Joan ( Smallie ) skriver:

Ingen af mine børn har kunne tåle D dråber så de har fået acd dråber i stedet.

Mange af de d dråber de rer i dk er lavet på kokus olie og det går ikke altid godt med de små maver.

Oki, det må jeg da lige undersøge..!! For man kan jo ikk holde ud når de har det sådan ens børn.. Ja det har jeg også hørt..!! Mange tak for dit svar..!!

Anmeld

22. oktober 2011

Levi&LilysMor

Vi står i samme problem , Levi har opført sig virkelig underligt, altså råbt virkelig meget op og det plejer han ikke på den her måde, vi begyndte for kun 2 dage siden med d dråber, men valgte ikke at give ham dem idag og det gør vi heller ikke i morgen, for synes ´det er synd for ham...

Der er mange som bruger acd dråber i stedet, så det kunne du snakke med din SP om, vil jeg hvert fald gøre på mandag når hun kommer...

Selvfølgelig kan det også være kolik, men du kan læse mere om det på google, så kan i prøve af om det nu også er det, men det håber vi ikke

Anmeld

22. oktober 2011

birthee

Heidi lisborg skriver:

I den bog der hedder BABY - af Rebecca Persson, anbefaler hun nogle d-dråber der ikke er lavet på kokos-olie... med hensyn til acd-dråber tror jeg lige du skal vænne den med din læge før du begynder at give hende dem... det er jo ikke sikkert hun har behov for a/c-vitaminerne... d-dråber er jo noget vi giver her i norden da vi ikke har så mange solskins-timer hvor vi kan optage det gennem huden...

Anmeld

22. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Min svigerinde er sundhedsplejserske og sagde til mig at jeg skulle dele dem op, så min søn fik 3 fra morgenen også 2 om aftenen, også var der ikke flere problemer her Så prøv evt.

Anmeld

22. oktober 2011

Heidi lisborg

LevisMor skriver:

Vi står i samme problem , Levi har opført sig virkelig underligt, altså råbt virkelig meget op og det plejer han ikke på den her måde, vi begyndte for kun 2 dage siden med d dråber, men valgte ikke at give ham dem idag og det gør vi heller ikke i morgen, for synes ´det er synd for ham...

Der er mange som bruger acd dråber i stedet, så det kunne du snakke med din SP om, vil jeg hvert fald gøre på mandag når hun kommer...

Selvfølgelig kan det også være kolik, men du kan læse mere om det på google, så kan i prøve af om det nu også er det, men det håber vi ikke

Oki, ja det er mega træls..!! j det må jeg lige snakke med hende om, men skal til lægen på mandag, så høre jeg lige ham.. Men tak for rådet..!! Nej kolik er det ikk, for i går og i dag har hun været som hun plejer..!! Og hvis det er kolik græderde jo hel vildt hver dag..!! Og det gør hun jo ikk..!!

Anmeld

22. oktober 2011

Heidi lisborg

birthee skriver:

I den bog der hedder BABY - af Rebecca Persson, anbefaler hun nogle d-dråber der ikke er lavet på kokos-olie... med hensyn til acd-dråber tror jeg lige du skal vænne den med din læge før du begynder at give hende dem... det er jo ikke sikkert hun har behov for a/c-vitaminerne... d-dråber er jo noget vi giver her i norden da vi ikke har så mange solskins-timer hvor vi kan optage det gennem huden...

Oki, ja har hørt at det kokosolie kunne gøre deres mave helt i uorden..!!! Ja det vil jeg lige gøre så.. Mange tak for rådet..!! snakker lige med lægen mandag..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.