Okker Gokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Maise

isabellamor skriver:

uld er det bedste.. mange har misforsatået uld. men uld er faktisk smader godt for det hjælper barnet af med den overskydende varme og holder en god temperatur. og tilpasser sig barnets temp så det hverken bliver for koldt eller for varm, men tilpads.. 

villads har en uld elefanthue fra Okker Gokker (hvilket er et FANTASTISK GODT MÆRKE), og jeg har ALDRIG oplevet ham svede eller have det for varmt i den. og han har aldrig haft vådt hår eller noget som helst... 

så jeg vil KLART anbefale ULD...  det er nemlig lige tilpads

okker gokker huer er suverænt det bedste, vi har en del af slagsen i uld og bomuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Velbekomme  Har selv købt den LÆKRESTE ulddragt til Runa fra Disana på www.spirevippen.dk

Wauw den ser godt nok også lækker ud.. Hvad str har du taget til hende så? For det er enten 74/80 ( det vel for småt ?) Og ellers 86/92 ( som virker ret stort ?) Eller hvad?

Anmeld

24. oktober 2011

CamillaSoefelt

Maise skriver:

okker gokker huer er suverænt det bedste, vi har en del af slagsen i uld og bomuld

Lyder godt. Ved du noget om Okker Gokkers dragt vs andre uld dragter?

Anmeld

24. oktober 2011

CamillaSoefelt

isabellamor skriver:

uld er det bedste.. mange har misforsatået uld. men uld er faktisk smader godt for det hjælper barnet af med den overskydende varme og holder en god temperatur. og tilpasser sig barnets temp så det hverken bliver for koldt eller for varm, men tilpads.. 

villads har en uld elefanthue fra Okker Gokker (hvilket er et FANTASTISK GODT MÆRKE), og jeg har ALDRIG oplevet ham svede eller have det for varmt i den. og han har aldrig haft vådt hår eller noget som helst... 

så jeg vil KLART anbefale ULD...  det er nemlig lige tilpads

TAK!!

Anmeld

24. oktober 2011

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Wauw den ser godt nok også lækker ud.. Hvad str har du taget til hende så? For det er enten 74/80 ( det vel for småt ?) Og ellers 86/92 ( som virker ret stort ?) Eller hvad?

En 86/92 og ja den er lidt lang men det gør ikke noget. Så er der en god chance for at den holder vinteren ud pædagogerne i hendes vugger roser den til skyerne

Anmeld

24. oktober 2011

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

En 86/92 og ja den er lidt lang men det gør ikke noget. Så er der en god chance for at den holder vinteren ud pædagogerne i hendes vugger roser den til skyerne

Lækkert. Tror da det er den jeg også må ha fingrene i så. Så gir du hende hverken vanter el extra sokker på vel?

Anmeld

24. oktober 2011

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Og du giver hende vel bare ulddragt, dyne og evt et tæppe over? Bør det kunne holde til en hård kold vinter?

Anmeld

24. oktober 2011

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Lækkert. Tror da det er den jeg også må ha fingrene i så. Så gir du hende hverken vanter el extra sokker på vel?

Hun er et varmt barn  I øjeblikket har hun gamacher, sokker, tynd elefanthue og body inden under...alt sammen i uld. Der er ombuk på hænderne og fødderne i dragten...det er helt fint nu. Måske der skal et ekstra tæppe over dynen når det blir rigtig koldt.

Anmeld

25. oktober 2011

Maise

CamillaSoefelt skriver:

Lyder godt. Ved du noget om Okker Gokkers dragt vs andre uld dragter?

claras første vinterheldragt var fra okker gokker i uld og jeg var yderst tilfreds med den. Hvis du vil sparre penge så se evt på trendsales.

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Uhh en af vores absolut bedste barselsgaver var en "flyverdragt" fra Okker Gokker i uld. Den var bare så lækker og varm, men Richard blev aldrig svedig/fugtig. Den var god i autostolen og liften/barnevognen. Plus så fiiiin

Du får lige et billede med. Han passede den i lang tid. Hele foråret (fra han var 1-5 mdr) Han er en stor basse, så jeg mener at vi fik den i str. 3-6 mdr (han vejede 4.24 kg og var 56 cm som ny, og vi fik den da han var ca. 1 mdr. gammel). Det første billede i autostolen er af ham som lille ny, og det sidste er han nok 4. mdr. gammel tror jeg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.