Sutter/slikker på hænderne 2 år og 4 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Mussen2

Er ved at blive idiot af at se på at min datter hele tiden slikker og sutter på hendes hænder når de ikke er optaget af leg.

Er det normalt? Hvorfor gør hun det??? Hun er ved at få endnu en kindtand, men det bør da vel ikke gøre det, det er ikke sådan at hun viser trang tl at gnave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Jeg har anne på knap 3 år der går med tommel og pegefinger i munden og det har hun aldrig gjort før. Jeg tror det er kindtænder der klør. Nu jeg kommer til at tænke over så gjorde storbror det også i den alder og han er kommet af med det igen.

Så jeg tror det har noget med tænder og gummer der klør. Men nej kønt det er det jo ikke med sådan en hel hånd i munden

Anmeld

22. oktober 2011

Mussen2

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har anne på knap 3 år der går med tommel og pegefinger i munden og det har hun aldrig gjort før. Jeg tror det er kindtænder der klør. Nu jeg kommer til at tænke over så gjorde storbror det også i den alder og han er kommet af med det igen.

Så jeg tror det har noget med tænder og gummer der klør. Men nej kønt det er det jo ikke med sådan en hel hånd i munden

Nej og jeg synes bare det er så ulækkert sådan nogle halvfedtede ildelugtende fingre adr!!

Men selvfølgelighvis det vittelig er tænder, så er det jo også synd for dem....

Anmeld

22. oktober 2011

mor-til-vanessa

Mussen2 skriver:

Er ved at blive idiot af at se på at min datter hele tiden slikker og sutter på hendes hænder når de ikke er optaget af leg.

Er det normalt? Hvorfor gør hun det??? Hun er ved at få endnu en kindtand, men det bør da vel ikke gøre det, det er ikke sådan at hun viser trang tl at gnave...

min datter er 22 mdr og hun har også konstant hænderne inde i munden. 

jeg tror bare det er fordi de er ved at få tænder, så det går forhåbenlig over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.