Hej skønne kvinder og enkelte herre 
Jeg sidder her, min xkæreste droppede mig på den mest barnlige måde, for knapt 3 måneder siden. Men hold da kæft, hvor jeg savner ham. Jeg ser billeder af ham på alles profiler synes jeg. Jeg savner ham helt ufatteligt meget
Det så svært, og det eneste jeg tænker på er ham.
Jeg synes ellers at jeg var kommet godt videre, havde fundet en ny, men efter 14 dage synes jeg ikke det gik, da jeg havde/har min xkæreste i hovedet, og synes ikke det er OK overfor den nye!
Han behandlede mig som L*RT!- og alligevel savner jeg ham?! Muligvis fordi vi havde sjovt osv sammen, og god sex oveni, er jo et plus
Han gav mig det jeg aldrig har fået andre steder fra, ikk enegang fra faren til mit barn.
Dog har jeg da besluttet, at kom han tilbage, er der ingen chance, da jeg ikke ville kunne stole på ham, da han løj en del, var utro og ikke kunne sige det som det var. Men kan jeg nu også stå fast, hvis han kommer tilbage?
Undskyld det er lidt rodet, og ville egentlig ikke andet end at får nogle af alle de ting ud af mit hoved. TAK for du læste med, og fortsat god lørdag aften 
Anmeld