Arg .. det så svært :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder og enkelte herre

Jeg sidder her, min xkæreste droppede mig på den mest barnlige måde, for knapt 3 måneder siden. Men hold da kæft, hvor jeg savner ham. Jeg ser billeder af ham på alles profiler synes jeg. Jeg savner ham helt ufatteligt meget Det så svært, og det eneste jeg tænker på er ham.
Jeg synes ellers at jeg var kommet godt videre, havde fundet en ny, men efter 14 dage synes jeg ikke det gik, da jeg havde/har min xkæreste i hovedet, og synes ikke det er OK overfor den nye!
Han behandlede mig som L*RT!- og alligevel savner jeg ham?! Muligvis fordi vi havde sjovt osv sammen, og god sex oveni, er jo et plus Han gav mig det jeg aldrig har fået andre steder fra, ikk enegang fra faren til mit barn.
Dog har jeg da besluttet, at kom han tilbage, er der ingen chance, da jeg ikke ville kunne stole på ham, da han løj en del, var utro og ikke kunne sige det som det var. Men kan jeg nu også stå fast, hvis han kommer tilbage?

Undskyld det er lidt rodet, og ville egentlig ikke andet end at får nogle af alle de ting ud af mit hoved. TAK for du læste med, og fortsat god lørdag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

anna-jonas

Sender dig et stort kram..........................du skal se, om 3 mdr. går det fint med at undvære ham. Og en dag, om ikke så længe, kan du sidde og tænke....................."sikke et fjols, hvad ville jeg dog med ham". Man skal aldrig lade andre træde på en, det er livet for kort til.....................Vent, der skal nok komme en sød fyr forbi, som forstår at værdsætte dig.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Sender dig et stort kram..........................du skal se, om 3 mdr. går det fint med at undvære ham. Og en dag, om ikke så længe, kan du sidde og tænke....................."sikke et fjols, hvad ville jeg dog med ham". Man skal aldrig lade andre træde på en, det er livet for kort til.....................Vent, der skal nok komme en sød fyr forbi, som forstår at værdsætte dig.

Tusind tak.

Du har nok ret, det er bare så svært når man står i det. Og jeg kan jo ikke bruge ham til noget som helst.

Det håber jeg. Tusind tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.