Flasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

annec

Når i koger jeres flasker, hvordan får i så kalken væk & får den pæne rene?

Putter i salt i vandet?

Hvordan tørre i flaskerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Muttitil1+1

Følger lige med her... man plejer at skulle gnubbe dem ind i salt, så vaske og så koge ik'?( Sådan er det i hvert fald med sutter)... Er også i tvivl

Anmeld

22. oktober 2011

Janni.

Suttehovederne får en tur med grov salt, og så kommer flaskerne + suttehovederne i en steralisator (staves?)  

Når de er færdige, får de lige lov til at afkøle lidt, og bliver tørret så godt som vi kan med en stofble. Og bliver herefter lagt på en anden stofble et par timer før vi samler flaskerne. Det er mam flasker, vi har. 

Døjer ikke med kalk på vores flasker. 

Anmeld

22. oktober 2011

annec

Janni. skriver:

Suttehovederne får en tur med grov salt, og så kommer flaskerne + suttehovederne i en steralisator (staves?)  

Når de er færdige, får de lige lov til at afkøle lidt, og bliver tørret så godt som vi kan med en stofble. Og bliver herefter lagt på en anden stofble et par timer før vi samler flaskerne. Det er mam flasker, vi har. 

Døjer ikke med kalk på vores flasker. 

Ja okay.
Nu har jeg bare ikke sådan en, men overvejer at købe en

Anmeld

22. oktober 2011

annec

NadiaSK skriver:

Følger lige med her... man plejer at skulle gnubbe dem ind i salt, så vaske og så koge ik'?( Sådan er det i hvert fald med sutter)... Er også i tvivl

Ja er jeg nemlig også

Anmeld

22. oktober 2011

K&S

annec skriver:

Når i koger jeres flasker, hvordan får i så kalken væk & får den pæne rene?

Putter i salt i vandet?

Hvordan tørre i flaskerne?

Da vi brugte flasker, vaskede vi det hele af i sæbevand, skyllede det i rent vand og puttede det i sterilisatoren  da han blev 4 måneder, kom flasker og skrulåg i opvaskemaskinen, suttehoveder og låg blev vasket i hånden - og derefter i sterilisatoren

Vi startede med at koge flaskerne i gryde, men da vi også har meget kalk i vandet her, investerede vi hurtigt i en sterilisator og det er SÅ meget nemmere  Vi brugte Avent flasker og sterilisatoren kostede 180 kroner

Anmeld

22. oktober 2011

Janni.

annec skriver:

Ja okay.
Nu har jeg bare ikke sådan en, men overvejer at købe en

Synes den er guld værd, silas er så gammel at hans flasker må komme i opvaskemaskinen, men tanken om at delene måske vender sig, og bliver fyldt med opvaskevand - bwadr. 

Det er værd at overveje 

Anmeld

22. oktober 2011

annec

K&S skriver:

Da vi brugte flasker, vaskede vi det hele af i sæbevand, skyllede det i rent vand og puttede det i sterilisatoren  da han blev 4 måneder, kom flasker og skrulåg i opvaskemaskinen, suttehoveder og låg blev vasket i hånden - og derefter i sterilisatoren

Vi startede med at koge flaskerne i gryde, men da vi også har meget kalk i vandet her, investerede vi hurtigt i en sterilisator og det er SÅ meget nemmere  Vi brugte Avent flasker og sterilisatoren kostede 180 kroner

Ja okay, tror sku også at jeg køber sådan en

Anmeld

22. oktober 2011

annec

Janni. skriver:

Synes den er guld værd, silas er så gammel at hans flasker må komme i opvaskemaskinen, men tanken om at delene måske vender sig, og bliver fyldt med opvaskevand - bwadr. 

Det er værd at overveje 

Ja men tror jeg køber sådan en i næste uge

Anmeld

22. oktober 2011

K&S

annec skriver:

Ja okay, tror sku også at jeg køber sådan en

Det er i hvert fald pengene værd - især når man ikke altid har tiden til at ordne flasker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.