vil ikke i bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

stella

min datter på 1½ år hun begynder og skrige når jeg finder badekaret frem og vil have hende i bad hun løber hen i den fjernste hjørne og klister sig op af væggen. har prøvet og lade i se hvor vanden kommer ud og lade hende stå ved badekatet så hun kunne føgle sig frem... inte virker og hun skriger når hun kommer ned i vandet til hun har sit tøj på.... hun var været en vand hund før men ikke mere.. ved ikke hvad der er gået galt...

nogen der måske ved det eller har gode råd

hilsen en ulykkeligt moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

DitteFisk

Øv. Det gjorde min søn også.

Jeg fandt ud af at han var bange for bruseren.. Så når jeg ville bruse hans hår, så skreg han som sindssyg. I stedet for bruseren brugte jeg så en skål, til at gøre hans hår vådt med i stedet for. Det var ikke nær så slemt.

Du kan måske også prøve at vaske hendes hår i håndvasken.. det kan være hun synes det ville være lidt sjovt at ligge på bordet og få vasket hår der.

Min søn er stadig ikke helt vild med at skulle i bad.. men når han først er i vandet, så elsker han det. Og når han skal have bruset sæben ud af håret, så får han en klud for øjnene.

Anmeld

22. oktober 2011

NinaNymannMadsen

da min datter havde den alder havde hun en periode hvor hun ikke ville i bad og gjorde som din datter også.

her gik det over igen efter nogen måneder og nu er hun igen rigtig glad for vand og elsker at være i bad og vil faktis ikk op igen.

Anmeld

22. oktober 2011

Rosengreen

Sådan var vores datter også i den alder.. Det skete fra den ene dag til den anden, pludselig VILLE hun bare ikke i bad. Hun begyndte at skrige allerede når vi nævne hun skulle i bad 

Det stod på i et par måneder..

Vi fik det stoppet på den måde. at vi hen over sommeren havde en vaskebalje med vand med i haven. (Hun ville nemlig gerne lege med vand, ligesom hun også var vild med at komme til havet)

En dag fjollede vi lidt, og jeg legede 10-20-30.. først så hun mig trampe i vandet. Senere ville hun også prøve det.. Efter et par gange sagde jeg at hun skulle sætte sig ned når vi sagde 100 -og det var hun bare helt med på 

Vi overførte langsomt legen til badekaret.. derudover fik hun sine sandting med i bad.. (Dem havde hun leget med i baljen)

og nu 4 mdr senere har vi igen vores vandhund  Ja, faktisk skriger hun nu når hun skal OP

Nu er det jo ikke ligefrem vejr til det længere, og det er ikke sikkert det virker på din datter, men bare lige en historie om at det gik over igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.