Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor du smuk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NadiaSK skriver:Men der får jeg jo nok ikke skrevet til dig - derfor jeg lige ville smide en hilsen af... synes næsten det var uhøfligt andet 57kg! Hold da op... hvor høj er du? Synes jo du ser helt fantastisk ud på billedet, så kan ikke lige se hvor de sidste 4,4kg skulle sidde???(Ved godt det ikke rager mig, men blev lige nysgerrig )
Chamomile skriver: Sikke smuk du ser ud, flot med dit vægttab
Sikke smuk du ser ud, flot med dit vægttab
Er 164 høj.. de sidder på arme og lår og lidt på maven endnu.. Men tak for komplimenten.. altid rart at vide man ser godt ud
Man er selvfølgelig altid selv mere kritisk Men er helt pjattet med din kjole - den er super fed
annec skriver: Hvor du smuk
NadiaSK skriver: Man er selvfølgelig altid selv mere kritisk Men er helt pjattet med din kjole - den er super fed
Tillykke med fødselsdagen i morgen, og tillykke med det flotte vægttab synes nu ikke at du behøver tabe dig mere, du ser jo rigtig godt ud
Tillykke med vagttabet.. Du ser skisme godt ud.. Og tillykke med dagen til os imorgen så God byttur
An&Jo skriver: mit foreløbige vægttab hedder ca 8 kg, og vægten siger 61,4her er resultatet:ps. er på vej ud og fejre min 22 års fødselsdag.. fylder år i morgen nemlig..
mit foreløbige vægttab hedder ca 8 kg, og vægten siger 61,4her er resultatet:ps. er på vej ud og fejre min 22 års fødselsdag.. fylder år i morgen nemlig..
Super flot gået med vægttabet
Nu er det den 23, så TILLYKKE med fødselsdagen
OT: Hvor har du fundet den kalender henne?
:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128