Min kæreste kan simpelthen bare bringe mit pis i kog 
Min kæreste tog på arbejde fra 5-10.30 i morges, og han kom hjem med 2 græskar
mega hyggeligt, vi skulle lave græskar hoveder
Vi hygger os og får dem lavet. Bagefter tager vi ind til byen for at købe kakao, kæresten får en is og jeg får lidt mad.
Vi kommer hjem, og smidder dyner og puder i sofaen, skal se film, putte og drikke varmt kakao
Jeg skulle vække ham kl 16, hvis han faldt i søvn, da kl er 16, prøver jeg selvfølgelig at vække ham, men han gider ikke stå op, og jeg lokker både med sex og alt muligt, intet hjælper
Nå! så går jeg igang med at skrælle kartofler og sætte dem i kog (til brændende kærlighed)
Kæresten står endelig op og går i bad, så spørger han om jeg har stegt bacon, og nej, det har jeg ikke, jeg får VIRKELIG kvalme af det, så bliver han mega sur, og jeg går igang med det, gider ikke noget brok, når han skulle ud til sin bror her til aften.
Så efter maden beder jeg ham om at tage sin tallerken ud, han gør det, men skyller ikke af. Jeg var igang med at skylle gryde af osv.
Så skynder han sig afsted og jeg brokker mig over, at han ikke hjælper.
Så er det ligepludselig MIN skyld at han har travlt, fordi JEG ikke havde vækket ham.... AAAAAARH så får jeg bare skyld for det hele, syntes bare det er træls det skal være sådan, når vi ellers har haft en så lække dag
Undskyld, skulle bare ud med det 
Anmeld